نسخه چاپی

اقدامات بسیج، حاشیه‌های غلوآمیز را خنثی كرد

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشكی از درمان چند بیمار در یكی از روستاهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: با اقدامات درمانی بسیج، حاشیه‌های غلوآمیزی كه مطرح شده بود، برطرف شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ارروح الله قائد امینی در تشریح شیوه بیماری سالک در یکی از روستاهای خراسان رضوی اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی به مردم روستای دهنه اخملد، تعداد 6 مورد مراجعه داشتیم که ویزیت و برای درمان راهنمایی شدند و از این تعداد مراجعه 4 مورد مربوط به سال گذشته و 2 مورد گزش جدید بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت بیماری سالک در روستای دهنه اخلمد خراسان رضوی گفت: پس از تماس و پیگیری موضوع و دریافت اطلاعات کافی، از منطقه بازدید کردیم و با هماهنگی‌هایی که انجام شد، به مردم روستا برای مراجعه مبتلایان به بیماری سالک و نیش پشه، تیم درمانی اعزامی از مشهد، اطلاع رسانی کامل صورت پذیرفت.

قائد امینی گفت: بنابراین در بعداز ظهر همان روز، تیم درمانی اعزام شد و تعداد 6 مورد مراجعه، ویزیت و برای درمان راهنمایی شدند که از این تعداد مراجعه، 4 مورد مربوط به سال گذشته و 2 مورد گزش جدید بود. همچنین، زخم‌های سالک بر روی دست و پا و کتف بیماران مشاهده شده است.

ویدر پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بیشتر این مسئله جنبه رسانه ای داشت و از طرف یکی از رسانه‌های محلی، آمار غلو آمیز مطرح شده بود تا انبار یا آب انبار سمپاشی شده متعلق به یکی از نهادها از روستا جمع آوری شود. در حالیکه آب انبار هم از طرف مرکز بهداشت و هم از طرف آن نهاد مربوطه سمپاشی شده بود.

۱۳۹۳/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...