نسخه چاپی

مطهری برنامه ما را به هم ریخت؟!

خاتمی می‌گوید برنامه‌هایی را كه ما برای پیگیری رفع حصر داشتیم، علی مطهری به هم زد.

در یکی از نهادهایی که سابقه حمایت مالی از فتنه‌گران در سال 88 را در کارنامه خود دارد اخیرا کمیته‌ای تشکیل شده و در یکی از جلسات این کمیته موضوع رفع حصر دو تن از سران داخلی فتنه، مورد بحث قرار گرفته است. در این کمیته گفته شده که علی مطهری موضوع را جدی‌تر پیگیری کرده و حتی در دیدار با مقامات عالی‌رتبه کشور نیز آن را مطرح کند. اما از آنجایی که بعد از طرح این مسئله توسط مطهری در دیدار با رهبرمعظم انقلاب، وی با پاسخ قاطع و محکم مقام معظم رهبری مواجه می‌شود، این کمیته به این نتیجه می‌رسد که مرتکب اشتباه بزرگی شده و علنی شدن این موضوع در افکار عمومی که نظام هنوز فتنه‌گری این افراد را از یاد نبرده به ضرر آنها تمام شده است.
در همین خصوص خاتمی در یکی از جلسات اصلاح‌طلبان از این اقدام مطهری انتقاد کرده و گفته است: برنامه‌هایی که ما برای رفع حصر داشتیم را این آقا بر باد داد و حالا دیگر قاطعیت نظام برای برخورد با سران فتنه به طور علنی برای همه روشن شده و دیگر نمی‌توان امیدی برای پیگیری رفع حصر موسوی و کروبی داشت.
گفتنی است علی مطهری هفته پیش در گفت‌وگو با سایت خبر آنلاین به روایت دیدار فراکسیون شاهد با رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و از قول ایشان درباره فتنه‌گران نقل کرده بود «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...