نسخه چاپی

توقف یك ماهه استیضاح وزیر علوم

سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام كرد، در پی نشست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با رضا فرجی دانا، وزیر علوم و استیضاح كنندگان وی، فعلا استیضاح این وزیر منتفی است و خواسته های استیضاح كنندگان نیز ظرف یك ماه آینده پیگیری می شود.

به گزارش نما سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد، در پی نشست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با رضا فرجی دانا، وزیر علوم و استیضاح کنندگان وی، فعلا استیضاح این وزیر منتفی است و خواسته های استیضاح کنندگان نیز ظرف یک ماه آینده پیگیری می شود.

قاسم جعفری در گفت وگو با ایرنا درباره جزئیات این نشست که در دفتر رییس مجلس برگزار شد، افزود: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر، دو نایب رییس مجلس، غلامعلی حدادعادل، رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و جمعی از نمایندگان استیضاح کننده و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور داشتند. نماینده بجنورد در مجلس گفت: در این جلسه صحبت های صریح، شفاف و صمیمی با نگاه تعاملی مطرح شد و تعدادی از نمایندگان نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد که ظرف یک ماه، وزارت علوم در آن راستا و مدار قانونی حرکت کند.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...