نسخه چاپی

اوباما بر علیه ایران دست به قلم شد!

رئیس جمهور آمریكا در یك یادداشت اختصاصی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص در خصوص ایران، تحولات فلسطین و حزب الله به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا در یادداشت اختصاصی خود در روزنامه صهیونیستی هاآرتص با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران نوشت: "ما در تلاشیم تا اطمینان حاصل کنیم که ایران هیچگاه به تسلیحات اتمی دست پیدا نخواهد کرد. ما از طریق مذاکرات بین‌المللی فشرده در تلاش هستیم تا به صورت مسالمت‌آمیز یک تهدید بین‌المللی مهم ضد امنیت جهانی و منطقه‌ای، از جمله امنیت اسرائیل را رفع کنیم."

وی افزود: ما در این خصوص شفاف‌سازی کرده‌ایم که هر قراردادی با ایران باید این تضمین را بدهد که برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است و در این روند، با اسرائیل از نزدیک مشورت می‌کنیم.

اوباما ادامه داد: "در حالیکه به ضرب‌الاجل پایان مذاکرات نزدیک می‌شویم نمی‌دانیم که آیا این مذاکرات به نتیجه خواهد رسید یا خیر اما مطالبات ما تغییری نکرده است.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد هدف ما جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح هسته‌ای است و برای رسیدن به این هدف همه گزینه‌ها روی میز است.

این اظهارات در حالی بیان شد که ایران و کشورهای ۱+۵ در حال برگزاری ششمین دور مذاکرات هسته‌ای در شهر وین، پایتخت اتریش هستند.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...