نسخه چاپی

هلاكت30تروریست تكفیری-بعثی در تكریت

منابع امنیتی عراقی از هلاكت تعدادی از تروریست های تكفیری بعثی در تكریت به دست عشایر الجبور و همچنین كشته شدن چند والی داعش در موصل را به هلاكت رساندند.

به گزارش نما، پایگاه المسله نوشت: یک منبع امنیتی در تکریت اعلام کرد: عشایر الجبور در شهر تکریت 30 تروریست تکفیری بعثی را به هلاکت رسانده اند.

این منبع بیان کرد: حاصل درگیری های عشایر الجبور با تروریست های وابسته به گروهک تروریستی بعثی تکفیری در بیجی هلاکت سی داعشی و زخمی شدن دو غیرنظامی بوده است.

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای از ضربات مهلک نیروی هوایی این کشور به مراکز داعش و مناطق تحت تسلط آنها در مناطق مختلف خبر داد و افزود: نیروی هوایی ارتش مراکز تروریست های تکفیری بعثی را در منطقه جرف الصخر بابل، الانبار و تکریت در استان صلاح الدین مورد حمله قرار دادند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

در این بیانیه از حملات هوایی به مراکز تروریست های تکفیری بعثی در شرق موصل در استان نینوا خبر داده شده است.

وزارت دفاع عراق همچنین با اشاره به توان جنگنده های سوخو بیان کرد: جنگنده های سوخو یکی از جنگنده ها با توان عالی و سلاح و موشک هدایت شونده لیزری برخوردار است.این جنگنده توان مانور بالایی دارد.

یک منبع امنیتی در موصل اعلام کرد: نیروهای امنیتی عبدالرحمن عبوش موسوم به والی نظامی غرب کرکوک و سالم العبد موسوم به والی جنوب موصل و تعدادی دیگر از سرکرده های داعش را در منطقه الزویه در شهر موصل به هلاکت رساندند.

نیروهای مردمی در منطقه السالمیه در فلوجه عملیاتی انجام دادند تا این منطقه را از لوث داعش آزاد کنند.

یک منبع امنیتی در نینوا گفت: نیروهای واحد مبارزه با تروریسم یک ستون نظامی وابسته به تروریست های تکفیری متشکل از60 خودرو را که از موصل عازم پالایشگاه بیجی بودند را هدف قرار دادند و 45 خودرو را منهدم و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

واشنگتن: در صحت ویدئوی ابوبکر البغدادی هیچ شک و تردید وجود ندارد

از سوی دیگر جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تایید نوار ویدئویی ابوبکرالبغدادی اعلام کرد: اخباری به ما درباره این ویدئو رسیده است.جای هیچ شک و تردیدی در صحت آن وجود ندارد.

این درحالی است که منابع وابسته به دولت عراق این نوار را جعلی توصیف کرده بودند و شخصی که در حال قرائت خطبه در موصل بود را شخصی دیگر از گروهک تکفیری بعثی به نام الخاتونی دانسته بودند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...