نسخه چاپی

دروغ‌‌رسانه‌های زنجیره‌ای در دفاع از خاتمی

عضو كمیسیون انرژی مجلس گفت: تذكر نمایندگان اتفاق جدیدی نیست و اعتقاد ما بر این است كه در اجرای این حكم كوتاهی‌ صورت نگیرد.

به گزارش نما، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری که از وی خواسته بودند در راستای اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن خاتمی بیشتر کوشش کند، به دانا، گفت: ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی حکمی بوده که از سوی شورای عالی امنیت ملی در رابطه با سران فتنه و دست اندرکاران جریان فتنه از قبل صادره شده بود.

وی افزود: تذکر نمایندگان اتفاق جدیدی نیست و اعتقاد ما بر این است که در اجرای این حکم کوتاهی‌ صورت نگیرد.
وی ادامه داد: وقتی در جمهوری اسلامی قانون گذاران قانونی را تصویب می کنند باید اجرا شود و اگر نیاز به تغییراتی دارد رئیس جمهور که به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی است می تواند برای تغییرات اقدام بکند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از تحریف و جوسازی های انجام شده توسط روزنامه های زنجیره ای اظهار داشت: این رسانه های با خبرسازی و دروغ پردازی به این قضیه پرداخته اند و اصل قضیه را تحریف و برعکس جلوه داده اند.

وی ادامه داد: باید با این رسانه ها حتما برخورد شود،آنها منافع مادی را در خبرهای کذب و تحریف شده اینچنینی می بینند و طبیعی است که دست به چنیین کارهای زشت و خلاف اخلاق خبرنگاری روی می آورند.

وی افزود: آنها به دنبال این هستند تا به هر طریقی چالشهای جدیدی را در کشورایجاد کنند این چنین روزنامه ها و خبرنگارانی هیچ الزامی به مردم و نظام ندارند و در طول تاریخ انقلاب شاهد بودیم حالا هم برای تبرئه کردن چهره فتنه دست به این اقدام زده اند و حتما شورای امنیت ملی در این قضیه ورود پیدا کند و با کسانی که ساختار شکنان را تبرئه می کنند برخورد کنند.

این نماینده مردم در مجلس اقدام اخیر این رسانه ها را زمینه ای برای به وجود آوردن فتنه ای دیگر در انتخابات آینده دانست و گفت: کسانی که در سال ۸۸با بی حرمتی به عاشورای حسینی و اهانت به مقدسات و واردکردن خسارات به اموال عمومی و به همه آرمان های حضرت امام پشت پا زدند مجددا دارند سر بیرون می آورند و خودشان را می خواهند زنده کنند همچنین تحریف و تذکر ما را بهانه ای برای زنده کردن چهرهای مردود خودشان و مقدمه ای برای حرکت به سمت فتنه در مقابل نظام را در انتخابات آینده می‌دانند.

وی در پایان گفت: حتما باید در این خصوص در شورای نظارت بر مطبوعات شکایت شود و این شورا باید واکنش لازم را داشته باشد چرا که این اقدام باعث تحریف و دروغ پردازی شده است و دستگاه قضائی خودشان ورود پیدا کنند.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...