نسخه چاپی

كی روش گزینه اصلی آفریقای‌جنوبی

آل‌آفریكا اعلام كرد كه گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال این كشور، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است.

آل آفریکا نوشت: پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی شایعاتی وجود داشت که استفن کشی پس از این مسابقات روی نیمکت عقاب‌ها برنمی‌گردد.

وی اعلام کرد که پیشنهادهای فراوانی دارد و در این میان پیشنهاد فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی تقریبا قطعی است. فدراسیون فوتبال نیجریه نیز از به پایان رسیدن قرارداد کشی پس از جام‌جهانی راضی به نظر می‌رسید و تمایلی به تمدید آن نداشت.

با وجود اختلاف میان کشی و فدراسیون فوتبال نیجریه، می‌توان گفت که «پیشنهاد وسوسه‌کننده» وی درخصوص آفریقای جنوبی دیگر قطعی نیست. شواهد قوی وجود دارند که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در نظر دارد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به استفن کشی ترجیح دهد.

منابع آگاه در آفریقای جنوبی روز گذشته با تأکید بر اینکه «کشی و کی‌روش همیشه مدنظر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بوده‌اند.» اعلام کردند که پس از عملکرد سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی، تمایل فدراسیون به سمت کی‌روش است.

ایران در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی در مقایسه با آرژانتین، نیجریه و بوسنی تیم گزنده‌ای محسوب می‌شد و نیجریه به سختی به یک تساوی بدون گل مقابل ایران دست یافت.

کی‌روش در برزیل به دنیا اعلام کرد که فوتبال ایران غول خفته‌ای بود که با رقابتی مواجه شد تا از این خواب بیدار شود. بسیاری از مردم بر این باورند که دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستریونایتد کارش را در پیشرفت فوتبال ایران تا جایی که بتواند با آرژانتین رقابت کند و با گلی که مسی در دقایق تلف شده به این تیم زد، شکست بخورد، خوب انجام داده است.

این منابع آگاه اعلام کرده‌اند: کشی در اولویت قرار داشت اما اکنون همه‌چیز تغییر کرده است و کی‌روش گزینه اصلی فدراسیون است.

اختلاف بر سر پول و اعتراض بازیکنان در اردوی نیجریه شاید یکی از دلایل تغییر نظر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی باشد که بی‌نظمی در اردوی نیجریه که باعث حاضر نشدن بازیکنان در تمرینات و تهدید به بازی نکردن مقابل فرانسه تا زمانی که پاداششان پرداخت نشود را به دقت زیر نظر داشت.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...