نسخه چاپی

شكایت ایتالیایی‌ها از سوارز

یك سازمان ایتالیایی قصد دارد از مهاجم تیم ملی اروگوئه به جرم حمله به جورجو كیه‌لینی به عنوان یك شهروند این كشور شكایت كند.

با اینکه جورجو کیه‌لینی و فدراسیون فوتبال ایتالیا از گناه لوئیز سوارز در بازی آتزوری و اروگوئه در دور آخر از مرحله گروهی جام جهانی 2014 چشم‌پوشی کرده‌اند، «کوداکونس»، سازمان هماهنگ‌کننده اتحادیه‌های دفاع از محیط زیست و حقوق بشر کاربران و مصرف کنندگان ایتالیا قصد ندارد به آسانی از کنار جنجالی که مهاجم اروگوئه به راه انداخت بگذرد و به همین دلیل شکایت‌نامه‌ای علیه لوئیز سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کیه لینی تنظیم کرده است.

این خبر توسط دادستانی رم تأیید شده است و بر طبق آن کوداکونس در حال پیگیری بروکراسی مربوط به شکایت از مهاجم تیم لیورپول است. کارلو رینزی، رئیس کوداکونس در گفت‌وگو با شبکه اسپورت مدیاست اظهار داشت: اکنون ما منتظر آن هستیم تا ببینیم که دادستانی ایتالیا چه تصمیمی اتخاذ می‌کند. اگر دادستانی حرکت سوارز را مانند ما یک جرم تشخیص دهد، مدارک برای بررسی این پرونده در دسترس است.

سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه کیه‌لینی از سوی فیفا با مجازات سنگینی همچون چهار ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال و حضور در 9 بازی ملی محروم شد اما اینطور که پیداست ایتالیایی‌ها به این مجازات قانع نیستند و به دنبال راهی هستند که مجازات سنگین‌تری برای برترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در نظر گرفته شود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...