نسخه چاپی

مذاكره تراكتور با ملی پوشان

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در تماس با جواد نكونام از كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خواست تا فصل آینده در این تیم تبریزی بازی كند.

به گزارش نما، با توجه به پیچیده شدن روابط جواد نکونام با مسئولان باشگاه استقلال و احتمال ضعیف بازگشت وی به جمع آبی پوشان، باشگاه تراکتورسازی مذاکرات اولیه را با کاپیتان تیم ملی انجام داده است. جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تایید این مطلب گفت: نکونام در لیست تراکتورسازی نبود و پیشنهادی که به وی داده شده خام است. روز گذشته (دوشنبه) رسول خطیبی از ترکیه با نکونام تماس گرفت و مذاکراتی با وی انجام داد ولی با توجه به محدودیت‌های مالی که باشگاه ما دارد، در صورتی که مبلغ قرارداد نکونام در قالب محدودیت‌های ما بگنجد، از وی استفاده خواهیم کرد.

همچنین تراکتورسازی مذاکراتی با آندرانیک تیموریان انجام داده است، ولی به گفته نظمی، احتمال اینکه تیمی در ایران بتواند مبلغ مورد نظر تیموریان را تامین کند کم است.

احمد آل نعمه هم دیگر بازیکنی است که مد نظر باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته. قرار بود آل نعمه روز دوشنبه در تهران با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مذاکره‌ حضوری داشته باشد ولی این بازیکن به خاطر مشکلات شخصی مجبور شد تا به اهواز برود. به این ترتیب مذاکرات آل نعمه و تراکتورسازی به روزهای دیگر کشیده شده است.
منبع: مهر

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...