نسخه چاپی

بگوییم مطهری بخوانیم آقای رسانه!

در این خصوص مثل بسیاری از موارد دیگر هدف مطهری از این اقدام طرح نام خود در رسانه ها و جلب توجه و نظر آنها بوده است آن چیزی كه در این مدت با گرفتن مواضع ضد و نقیض از وی شاهد بوده ایم.

به گزارش نما به نقل از عصر امروز، مواضع متناقض مطهری در زمینه های مختلف نشان از این دارد که وی در هر مقوله ای فقط به دنبال جلب توجه رسانه ها و فقط طرح نام خود می باشد!

بنا بر این گزارش درباره سخنان علی مطهری مبنی بر اینکه وی خدمت رهبر معظم انقلاب موضوع حصر را مطرح کرده و از ایشان پاسخی شنیده است مبنی بر اینکه این وضعیت تغییر نخواهد کرد نکاتی را جهت تنویر افکار عموی یادآوری می نماییم:

نکته اول در خصوص موضوع حصر این است که محصورین فتنه خود باعث ادامه این روند شده اند و آنها اگر بر عناد با نظام و هوای نفس شیطانی خود فائق آیند و از مردم و نظام عذرخواهی نموده و توبه نمایند قطعا مورد رافت نظام قرار می گیرند.

همچنین نکته مهمتر این است که تصمیم بر حصر سران فتنه توسط شورایعالی امنیت ملی در زمانی گرفته شده است که حسن روحانی عضو آن بوده است و در حال حاضر نیز رییس آن می باشد و این نکته ای است که معلوم نیست چرا مطهری از بیان آن برای مردم واهمه و ترس دارد!

اما در این خصوص مثل بسیاری از موارد دیگر هدف مطهری از این اقدام طرح نام خود در رسانه ها و جلب توجه و نظر آنها بوده است آن چیزی که در این مدت با گرفتن مواضع ضد و نقیض از وی شاهد بوده ایم.

یکبار در خصوص منتظری مواضعی بر خلاف نظر حضرت امام (ره) اتخاذ می نماید یکبار در خصوص حصر و بار دیگر در خصوص منع پوشیدن ساپورت توسط دولت!! موضع می گیرد که همه اینها با واکنش رسانه ها مخصوصا رسانه های معاند نظام روبه رو می شود.

به گزارش عصر امروز این مواضع بی خاصیت و تند مطهری نه تنها باعث اتفاقی در خصوص موارد فوق نمی شود بلکه کارها را پیچیده تر می نماید و معلوم نیست منتظری از چه روی بر طبل اقدامات بی رویه خود می کوبد!

در واقع نکته مهم این است که مطهری با عجله و ساده اندیشی خود موضوع رفع حصر را که اصلاح طلبان پیگیر آن هستند با دشواری مواجه کرده چرا که همانطور که محمد علی ابطحی گفته طرح علنی این موضوع و انتشار علنی پاسخ رهبر معظم انقلاب مسیر رایزنی پنهان در این باره را کاملا مسدود کرده است!

و بالاخره این مواضع مطهری انسان را یاد آقای دوربینی می اندازد که در همه جا حضور دارد و در خصوص مطهری هم باید بنویسیم مطهری بخوانیم آقای رسانه! یا مطهری اینجا مطهری آنجا مطهری همه جا!!

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...