نسخه چاپی

تاجیك: دولت روحانی پوپولیستی است

محمدرضا تاجیك، مشاور رئیس دولت اصلاحات در گفت وگو با روزنامه آرمان در تحلیل دولت یازدهم گفت: دولت آقای روحانی دولت گرفتاری است، گرفتار خود و دیگران و زندگی روزمره مردم و آمریكا و مساله هسته ای و مسائل حاشیه ای و گذشته. از این منظر، دولت كنونی را با وجود تمایزاتش با دولت قبلی، دولتی پوپولیستی می دانم.

محمدرضا تاجیک، مشاور رئیس دولت اصلاحات در گفت وگو با روزنامه آرمان در تحلیل دولت یازدهم گفت: دولت آقای روحانی دولت گرفتاری است، گرفتار خود و دیگران و زندگی روزمره مردم و آمریکا و مساله هسته ای و مسائل حاشیه ای و گذشته. از این منظر، دولت کنونی را با وجود تمایزاتش با دولت قبلی، دولتی پوپولیستی می دانم.

به گزارش مشرق، وی ادامه داد: این دولت بیش و پیش از آن که دل آشوبه ذهن مردم را داشته باشد دل مشغول جسم آنان است و بیش و پیش از آن که به گشودن درهای بسته «مدنی» بیندیشد، به گشودن درهای نیمه بسته «بدنی» می اندیشد و بیش و پیش از آن که «دغدغه تحزب» داشته باشد، «دغدغه تزاحم» دارد، بیش و پیش از آن که دلمشغول «آزادی و دموکراسی» باشد، دلمشغول «نان و یارانه» است و نیز بیش و پیش از آن که واهمه رضامندی احزاب و نهادهای مدنی را داشته باشد، دل نگران رضامندی کانون های قدرت در جامعه است.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...