نسخه چاپی

پروازهای حج امسال از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود

مدیر كل فرودگاه امام خمینی (ره) از انجام كلیه پروازهای حج تمتع سال جاری در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش نما سعید چلندری تصریح کرد:‌ جلسات متعددی با مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد و مسئولان این سازمان از امکانات فرودگاه امام نیز بازدید کردند و مقدمات انتقال پروازها تا حد زیادی فراهم شده است.


وی با بیان این‌که در حال حاضر مقدمات اجرایی کار در فرودگاه امام پیگیری می‌شود، اظهار کرد: پیگیری‌ها برای بالا بردن سطح تسهیلات خدماتی و انتظامی فرودگاه برای مسافران حج ادامه دارد و با نهایی شدن این اقدامات هیچ مشکلی برای انتقال پروازهای حج امسال به فرودگاه امام نخواهیم داشت.


چلندری با بیان این‌که امکانات زیرساختی فرودگاه امام اجازه انتقال پروازهای حج به این فرودگاه را می‌دهد، تاکید کرد: برای این امر باید هماهنگی‌های لازم با سازمان حج و زیارت صورت می‌گرفت که خوشبختانه در جلسات اخیری که با مسئولان این سازمان داشته‌ایم، مقدمات این انتقال انجام شد.


به گزارش ایسنا، مدیر کل فرودگاه امام که به تازگی مدیریت خود را با حکم مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور آغاز کرده است در حکم انتصابش از وی خواسته شده بود برنامه‌ریزی و آمادگی موثر و هماهنگ برای انتقال پروازهای حج از فرودگاه بین المللی مهرآباد به فرودگاه امام را از شهریور ماه سال جاری، مصادف با ما ذی الحجه را در دستور کار خود قرار دهد.
منبع : ايسنا

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...