نسخه چاپی

حزب الله:‌ داعش ماركی آمریكایی دارد

معاون دبیر كل حزب الله لبنان گروهك تروریستی تكفیری «داعش» را ساخته و پرداخته آمریكا خواند و تاكید كرد كه مأموریت نخست این گروهك، تجزیه منطقه و برافروختن جنگ و هرج و مرج در آن است.

به گزارش نما به نقل از فارس: معاون دبیر کل حزب الله لبنان گروهک تروریستی تکفیری «داعش» را ساخته و پرداخته آمریکا خواند و تاکید کرد که مأموریت نخست این گروهک، تجزیه منطقه و برافروختن جنگ و هرج و مرج در آن است.

به گزارش پایگاه خبری تلویزیون «المنار»، ‌شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان عصر سه شنبه‌ در دیدار «مصطفی حسین» نماینده سابق پارلمان لبنان، با اشاره به تحولات منطقه و کشورش گفت: تنها راه (رهایی از وضعیت فعلی) همکاری گروه‌های ملی و اسلامی به منظور سازندگی کشور به دور از سنگ اندازی‌ها و مشکل تراشی‌هاست. در آن هنگام دامنه تحرک داعش و گروه‌های هم راستایش را کاهش داده و از لبنان محافظت و پاسداری می‌کنیم.

وی تاکید کرد که تکفیری‌ها برای ارتکاب جنایت در لبنان نیازی به بهانه ندارند زیرا طرحی که آنها در پیش گرفته‌اند به دنبال از بین بردن همگان بجز خودشان است و در این راه از (رویکرد) بریدن سرها و مهاجرت دادن مردم استفاده می‌کنند.

قاسم درباره تحولات داخلی لبنان نیز گفت: لبنان نیازمند انتخاب رئیس جمهور است. تنها راه دستیابی به این مهم، توافق (بر روی یک گزینه) برای تصدی این است و همه راه‌های دیگر چیزی جز اتلاف وقت نخواهند بود.

وی با اشاره به مانع تراشی جریان 14 مارس بر سر فعالیت پارلمان لبنان گفت: اینکه برخی‌ها روند به تعطیلی کشاندن فعالیت قوه قانونگذاری و جلوگیری از تصویب قانون افزایش حقوق و دستمزد و سایر پرونده‌های مربوط به مردم را در پیش بگیرند، کاری بسیار اشتباهی است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه خیلی‌ها یادشان رفته که «اسرائیل» بزرگترین دشمن و علت اصلی همه مشکلات منطقه ماست، افزود: «اسرائیل» جنایت‌های ضد بشری علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود و هیچ مانع و یا محفل بین‌المللی که جلوی آن را بگیرد وجود ندارد. این امر نشان می‌دهد که مقاومت (بهترین) گزینه دستیابی به کرامت و پاسداری از سرزمین‌ها و دستاوردهای وطن‌هایمان است.

شیخ قاسم با بیان اینکه هر گونه سرگرم شدن به امور جانبی، خدمتی به «اسرائیل» است،‌ تاکید کرد: برای رویارویی با طرح آمریکایی – اسرائیلی – تکفیری باید به مثابه یک دست باشیم.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...