نسخه چاپی

پاسخ زیبا و قابل‌تأمل مادر شهید افغانی دفاع از حرم!

هزاران بار گفتم ان‌شاءالله همین بچه‌هایم كه هستند. همین برادران شهید و همین نوه‌ام كه فرزند شهید است، همه فرزندانم را برای دوام این راه می‌دهم.

مادر شهید افغانی سیداسدالله سجادی، مدافع حرم، که به‌تازگی به شهادت رسیده در پاسخ به این پرسش که «به‌عنوان یک همسر شهید که این روزها مادر شهید هم شده‌اید، چقدر در این مسیر محکم هستید؟ فرزند و همسر شما در جبهه‌هایی شهید شدند که شاید رنگ ناسیونالیستی ندارد و برای جبهه اسلام جنگیدند. این بدون مرز دیدن را چطور باور کردید...؟» می‌گوید: «هزاران بار گفتم ان‌شاءالله همین بچه‌هایم که هستند. همین برادران شهید و همین نوه‌ام که فرزند شهید است، همه فرزندانم را برای دوام این راه می‌دهم. مردم ما که دیگر در افغانستان جای درست و حسابی ندارند که زندگی کنند. سال‌هاست که خود من هم ارتباطی با آنجا ندارم. ما را مزدور خمینی لقب می‌دهند، ولی این را بدانند که ما به این مزدوری افتخار می‌کنیم. پدرم برای این مسیر رفت. شوهرم برای این راه رفت. فرزندم رفت. من انقلاب اسلامی را می‌گویم نه ایران. من به ام‌القرای مسلمین کار دارم نه صرفاً به کشور ایران یا اینکه چه دولتی می‌آید، چه دولتی می‌رود. ما برای ماندگاری انقلاب اسلامی و امام و رهبر انقلاب، همه چیزمان را می‌دهیم.»

شهید سید اسدالله سجادی از مجاهدین افغانی بود که سال‌های سال در جبهه‌های جنگ افغانستان با طالبان جنگیده بود که پس از اطلاع از آنچه در سوریه می‌گذرد، داوطلبانه سرپرستی یک گروه چهل‌وپنج‌نفره از مجاهدان افغانستانی را قبول کرد و به سوریه رفت و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...