نسخه چاپی

تغییرات در وزارت‌علوم به دربان دانشگاه رسیده

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأكید كرد: حضور اصلاح‌طلبان تندرو در دولت یازدهم حالت نفوذی داشته و نگاه آنان به دولت اجاره‌ای ا‌ست.

به گزارش نما، «محمد سلیمانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان با مفهوم «مصادره کردن دولت یازدهم به نفع خود» اظهار داشت: «دکتر روحانی» به عنوان رئیس جمهور و حتی با عنوان یک شخصیت مستقل به صورت شفاف و روشن اعلام کرد که اصلاح‌طلب نیست حتی این اظهارات خود را پس از انتخابات 92 تأکید کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات 92 فرصت حضور و نفوذ گسترده و فراگیر اصلاح‌طلبان را فراهم کرد افزود: اکنون نیز از طرفی «دکتر روحانی» خودش را از اصلاح‌طلبان دور کرده و از طرفی این جریان، دامن دولت یازدهم را رها نمی‌کند، حتی از طرق مختلف (فشار و تزویر) وارد حوزه دولت شده است.

عضو جبهه پایداری با تأکید بر اینکه عملکرد دولت در مناصبی که برعهده اصلاح‌طلبان گذاشته شده، خالی از دستاورد بوده است، گفت: امروزه در وزارت آموزش و پرورش و علوم دستاوردی اضافه نشده است، تغییرات مدیران گسترده، حتی به دربان دانشگاه هم رسیده است، امروز در حوزه علم، نوآوری، پیشرفت، میدان‌آوری دانشمندان و جلوگیری از مهاجرت نخبگان عملکرد خاصی مشاهده نمی‌شود.

سلیمانی فضای امروز دانشگاه‌های کشور را رعب‌آور توصیف کرد و در بیان دلایل آن ابراز داشت: اگر با اساتید صحبت کنید، متوجه می‌شوید که این فضا چگونه است، آنها بارها به صورت علنی تهدید شده و از آنها با لفظ دیکتاتور یاد می‌کنند که این جو آسایش و آرامش را از حوزه علمی دانشگاه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی باید مروری یکساله و بدون تنش بر عملکرد وزرایش داشته باشد، اظهار داشت: شاید اصلاح‌طلبان طرح براندازی برای دولت یازدهم را در نظر گرفته‌اند، که به نظر می‌آید رئیس جمهور بایستی بیشتر مراقب باشد.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه حضور اصلاح‌طلبان تندرو در دولت یازدهم حالت نفوذی داشته و نگاه آنان به دولت اجاره‌ای است، خاطرنشان کرد: هر جا که به دست اصلاح‌طلبان تندرو واگذار شد، عملکرد قابل ملاحظه‌ای مشاهده نشد، نفوذ اصلاح‌طلبان در دولت یازدهم در راستای تقویت پایه‌های اصلاح‌طلبان تندرو در کشور بوده و شاید در مراحل بعدی به نوعی مقابل دکتر روحانی قرار بگیرند.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...