نسخه چاپی

احتمال عقد قرارداد كی‌روش با آفریقای جنوبی در برزیل

سایت هرالد لایو اعلام كرد كه احتمال دارد رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در برزیل با سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرارداد ببندد.

به گزارش نما به نقل از فارس : فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی این کشور به محض بازگشت دنی جوردان از برزیل در هفته آینده اعلام خواهد شد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین گوردون ایگسوند به پایان برسد.

دومینیک چیمهاوی، رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفت: نمی‌توانم این فرایند را بیش از این به تأخیر بیندازیم زیرا رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا 2015 را در پیش داریم. جوردان روی ضروری بودن این مسئله پافشاری می‌کند. به محض اینکه او به آفریقای جنوبی برگردد باید نام سرمربی جدید تیم را اعلام کنیم.

این می‌تواند به معنای آن باشد که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی سرمربی جدید تیم را انتخاب کرده اما بیانیه روز دوشنبه فدراسیون یک بار دیگر پیشنهاد این کشور به استفن کشی را رد کرد.

جوردان در این باره اعلام کرده بود که پیشنهاد آفریقای جنوبی به کشی ذره‌ای حقیقت ندارد. این فدراسیون برای هدایت بافانا بافانا به هیچ مربی‌ای پیشنهاد نداده و ما این شایعات را رد می‌کنیم.

کارلوس کی‌روش، یکی دیگر از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور است که برای تماشای بازی‌های باقی مانده در جام‌جهانی در برزیل حضور دارد و ممکن است قرارداد با وی در برزیل امضا شود.

بر اساس گزارش‌های رسیده از ایران وی درخواست دستمزد دو میلیون دلاری در هر سال به علاوه پاداش در صورت راهیابی تیم ملی به جام‌جهانی 2018 را داده است.

این دستمزدی است که احتمالا فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی نمی‌تواند آن را تأمین کند اما وی در برنامه‌ای تلویزیونی در ایران اعلام کرد که پول یک عامل انگیزشی برای تعیین هدف آینده وی نخواهد بود.

وی پیش از این در سال‌های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی را بر عهده داشت و سپس با وجود رساندن تیم ملی این کشور به جام‌جهانی از سمت خود بر کنار شد.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...