نسخه چاپی

حاشیه‌های "رویكرد" از ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان

از ترانه آن‌سوی‌آبی تاممانعت پلیس‌امنیت ازسخنرانی

مراسم افطاری شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب در حالی برگزار شد كه حاشیه‌های جالبی را به همراه داشت.

مراسم افطاری شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب شب گذشته با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی این حزب برگزار شد، که حاشیه‌های جالبی را به همراه داشت.

آنچه که در ادامه می‌آید، حاشیه‌نگاري رويداد از این مراسم است:

* در این مراسم سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌ سالاری، علیرضا علوی‌تبار، سعیدالله بداشتی، احمد حکیمی‌پور، شهربانو امانی، عزت‌الله تقواییان، داریوش قنبری و اشرف بروجردی حضور داشتند.

* جمع شدن فعالان اصلاح‌طلب به بهانه ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان، به میزبانی شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب آن هم در سفره‌خانه سنتی حیدربابا در غرب تهران از نکات جالب توجه این مراسم بود.

* براساس برنامه اعلامی، قرار بود این مراسم با سخنرانی دو چهره شاخص اصلاح‌طلب اشرف بروجردی و هادی خامنه‌ای ادامه یابد که پس از ایراد اولین سخنرانی از سوی بروجردی، پلیس امنیت حاضر در سالن مانع از سخنرانی حجت الاسلام خامنه‌ای شد.

* از حاشیه‌های جالب این مراسم حضور جوانانی جدا از میهمان این مراسم بود که با ظاهری نامناسب در گوشه‌ای از سفره‌خانه محل برگزاری مراسم در حال استعمال قلیان بودند!

* پس از کنسل شدن سخنرانی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، به تناسب محل برگزاری این ضیافت موسیقی زنده و سنتی اجرا شد که اجرای یکی از ترانه‌های خواننده آن سوی آبی(!) شگفتی حاضرین را به همراه داشت!

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...