نسخه چاپی

باورنكردنی‌ترین حادثه فوتبالی ۱۰۰سال اخیر!

تیم ملی برزیل با شكست سنگین كه مقابل آلمان متحمل شد بازیكنانش قابلیت تحلیل فنی ندارد كه مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش افکارنیوز، در هیچ یک از خطوط تیم برزیل آثاری از نام برزیل و قدمت ۱۰۰ ساله فوتبال این کشور ندیدیم.

همچنین تیم فوتبال آلمان چنین قدرتی ندارد که بتواند با اختلاف ۷ گل یک تیم را ببرد همانطور که مقابل تیم‌های غنا، آمریکا و الجزایر نتوانست گلهای زیادی بزند آنچه را که در بازی برزیل آلمان به ذهنمان می‌رسد این است که مسئله اجتماعی – سیاسی برزیل شاید در شکست سنگین این تیم تاثیرگذار بوده باشد بعدها دلایل این شکست را در اتفاقات اجتماعی، سیاسی جامعه برزیل باید جستجو کرد زیرا جو نارضایتی مردم برزیل را در رگه‌هایی از بازی تیم برزیل وجود داشت به هر حال شاهد عجیب‌ترین در عین حال باورنکردنی‌ترین حادثه ۱۰۰ سال اخیر بازی آلمان – برزیل بودیم.

شبیه این حادثه ۶۰ سال پیش در استادیوم ومبلی اتفاق افتاد جایی که مجارستان توانست تیم ملی انگلستان را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد.

در هر حال از نظر هر هنر مربیگری اگر مسئله دیگری در درون زمین برزیل وجود نداشت می‌توانستیم اسکولاری را بزرگترین مقصر این باخت بزرگ بشناسیم. این در صورتی است که تیم برزیل بیمار نبوده باشد اما اگر تیم برزیل از درون دچار بیماری شده باشد دیگر کاری از امثال اسکولاری بر نمی‌آید در مجموع تیم برزیل از لحاظ فنی حرفی برای گفتن در این بازی نداشت همچنین فوتبال آلمان آنقدر قوی نیست که بتواند با اختلاف ۷گل پیروز شود.

این امکان وجود دارد که بازیکنان برزیل تحت تاثیر وضعیت سیاسی و اجتماعی کشورشان قرار گرفته بودند که نتوانستند بازی خوبی مقابل آلمان انجام دهند.

شایان ذکر است هیچ یک از مؤلفه‌های فوتبال تیمی را در تیم برزیل ندیدیم در هر ۳ خط ناهماهنگی محسوسی در تیم برزیل شاهد بودیم که حتی در سطح درجه ۲ جهانی هم نتوانستند بازی کنند.

از آن طرف نمی‌توانیم بگوییم آلمان به این شدت از برزیل قوی تر است چراکه در بازی‌های قبلی آنقدر خوب ظاهر نشده بود. اگر واقعا ماشین فوتبال آلمان به این شدت از سایر تیم‌ها برتر بود باید در دوره های قبل هم شاهد آن بودیم که این طور نبود.

گفتنی است تیم فوتبال برزیل با نتیجه ۷ بر یک شکست سنگینی مقابل آلمان متحمل شد و از حضور در فینال جام جهانی محروم شد که این بدترین شکست برزیل در طول تاریخ فوتبال این کشور بود که سالها در اذهان فوتبال دوستان خواهد ماند.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...