نسخه چاپی

عطاران گیشه سینما را منفجر كرد

فیلم "ردكارپت" به كارگردانی رضا عطاران با فروش 705 میلیون تومان همچنان پیشتاز در اكران عید فطر است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، فیلم سینمایی ردکارپت (فرش قرمز) ساخته "رضا عطاران" طی 13 روز نمایش خود در 28 سالن تهران توانست به فروشی معادل رقم 570 میلیون تومان دست پیدا کند و در شهرستان نيز با 27 سالن و 9 روز نمايش 135 ميليون تومان فروش كرد.

اما فیلم سینمایی "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" به کارگردانی "روح اله حجازی" با داشتن 14 سالن نمایش در تهران 550 ميليون و در شهرستان نيز با 8 سالن نمايش به فروش 250 میلیونی دست یافت.

"متروپل" مسعود کیمیایی هم که اکران آن از 50 روز پیش آغاز شده بود و اکنون در 23 سالن ادامه دارد تا این لحظه توانسته 535 میلیون تومان فروش داشته باشد که سهم تهران از این رقم 355 میلیون تومان و شهرستان 180 ميليون بوده است.

فیلم "دربست آزادی" به كارگرداني مهرشاد كارخانی نيز با فروش 40 ميليون تومان در تهران و 15 ميليون تومان در شهرستان در مجموع 55 ميليون تومان فروش خود را به پايان رساند و فیلم سینمایی "رهاتر از دریا" به کارگردانی حمید طالقانی و تهیه کنندگی عباس جهانبخش كه از یازدهم تیرماه به جای فیلم سینمایی "دربست آزادی" به نمايش درآمد 65 ميليون تومان فروش داشت.

فیلم سینمایی "پنج ستاره" ساخته مهشید افشارزاده را تا پایان روز سه شنبه با در اختیار داشتن 30 سالن سینما 1 میلیارد و 165 میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که فیلم افشارزاده توانسته در تهران 775 میلیون تومان و در شهرستان 390 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص دهد که می‌تواند نویدبخش گیشه ای خوب برای مهشید افشارزاده باشد.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...