نسخه چاپی

گرد و خاك دوباره به تهران می آید

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام كرد: طی سه روز آینده در استان های تهران، البرز و قزوین وزش باد، گرد و خاك و كاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر،احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: با توجه به نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امشب و فردا در برخی مناطق شمال‌غرب سواحل دریای خزر به ویژه در شرق و مرکز سواحل و ارتفاعات البرز ابرناکی، رگبار و رعد و و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته وی همچنین طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان های تهران، البرز و قزوین، باد ، گرد و خاک و کاهش دید افقی به طور موقتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: فردا آسمان تهران کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر در پاره ای نقاط، باد، گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 38 و 26 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

۱۳۹۳/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...