نسخه چاپی

با این فناوری،والدین می توانند گوشی فرزندان خود را كنترل كنند!

در آینده ای نزدیك والدین می توانند پیامك های فرزندان خود را بخوانند و كنترل كنند و اینكه آنها با چه كسی صحبت می كنند مطلع شوند و قادر خواهند بود گوشی آنها را خاموش كنند و تفاوتی نمی كند آنها كجا باشند.

یک سرویس جدید تلفن همراه به مادران و پدران وعده کنترل کامل در مورد چگونگی استفاده از تلفن همراه توسط فرزندانشان را داده است. این کنترل از طریق بازدید وبسایتی در زمان هایی از روز که دستگاه گیرنده ای روشن است صورت می گیرد.
کمپانی تلفن همراه بمیلو (Bemilo) این سرویس را که بر روی شبکه وودافون اجرا می‌شود در جهت درخواست والدین به علت نگرانی های آنها درباره مزاحمت‌های پیامکی و استفاده نادرست از گوشی ها در مدارس ایجاد کرده است.

این حرکت به دنبال کمپین دیلی میل برای ارائه دهنندگان سرویس‌های اینترنت که به منظور مراقبت بچه‌ها در برابر مطالب مستهجن، خواستار ایجاد سیستم فیلترینگ اختیاری بودند صورت گرفته است.
تاکنون انجام هرگونه محدودیتی در استفاده از تلفن همراه بچه ها به گونه ای طراحی می شده است که انتخاب والدین برای کنترل بچه ها فقط روی خود دستگاه گوشی گیرنده و فرستنده بود، که انجام این تنظیمات می تواند زمان بر و مشکل باشد و بسیاری از والدین نمی دانند چنین تنظیماتی وجود دارد.




اما والدین با پیوستن به سیستم بمیلو، می توانند از طریق استفاده از یک وبسایتی که فقط خودشان به آن دسترسی دارند محدودیت‌هایی برای تلفن فرزندان خود ایجاد کنند.
این سایت مستقیما به سیم کارت متصل می باشد، به گونه ای که اگر فرزندشان بخواهد مخاطبی را به دفترچه تلفن خود اضافه نماید باید از والدین خود اجازه بگیرند. هم چنین والدین می توانند از وبسایت برای تصمیم گیری درباره اینکه اجازه تغییرات را به فرزندان بدهند یا خیر، استفاده کنند.


والدین می توانند تمام پیامک هایی که توسط فرزندان ارسال و دریافت می‌شود را از طریق ورود به سایت مشاهده کنند، حتی اگر این پیامک‌ها از روی گوشی حذف شوند.
همچنین والدین می توانند زمان خاصی را تنظیم نمایند تا گوشی در آن ساعت روشن نشود به عنوان نمونه سر کلاس یا ساعت های پایانی شب. اما تماس با گوشی والدین در هر زمانی امکان پذیر می باشد.

به گزارش میل آنلاین، شرکت کنندگان در این کمپین، از دیگر شبکه های تلفن همراه نیز دعوت کرده اند تا سرویس های مشابه را معرفی نمایند.
سیمون گوف موسس بمیلو می گوید: برخلاف نرم افزارها، سیم کارت بمیلو بر روی هر گوشی و یا تبلتی کار می کند و از همه مهمتر بچه ها نمی توانند برای آن مانعی بوجود آورند.

۱۳۹۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...