نسخه چاپی

تهدید شیمون پرز به حمله زمینی علیه غزه

رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای تهدید كرد اگر گروه‌های مقاومت موشك پراكنی علیه سرزمین‌های اشغالی را متوقف كند، حمله زمینی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان تهدید به حمله زمینی علیه غزه کرد و گفت تهاجم زمینی ممکن است بزودی اتفاق بیفتد مگر آنکه حماس شلیک‌ راکت‌ها علیه اسرائیل را متوقف سازد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز چهارشنبه گفت: عملیات ما گسترش خواهد یافت و ادامه می‌یابد تا زمانیکه شلیک به سوی ما متوقف شود.

پرز به سی ان ان گفت: ما به آنها (حماس) هشدار می‌دهیم. از آنها می‌خواهیم راکتی پراکنی را متوقف کنند. ما یک روز، دو روز، سه روز صبر کردیم و آنها ادامه دادند و شلیک‌های خود را به نواحی بیشتری در اسرائیل گسترش دادند.

در همین حال مشیر المصری یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: اگر دشمن صهیونیست بخواهد به صورت پیاده نظام وارد نوار غزه شود، آرزوی رزمندگان مقاومت اسلامی را برآورده خواهد کرد، چرا که مقاومت در انتظار ورود نظامیان صهیونیست است تا گورستانی را برای آنها بوجود آورند وی در این باره افزود: شاید دشمن صهیونیست بتواند وارد اطراف نوارغزه شود، اما اگر وارد غزه شود یا اسیر خواهد شد یا به هلاکت می رسد.

تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه که از دیروز سه شنبه آغاز شده است تا کنون بیش از 40 شهید و 300 زخمی بر جای گذاشته است.

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...