نسخه چاپی

جزئیات افطاری روحانی با اصلاح‌طلبان

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیدار اصلاح طلبان با روحانی را خوب ارزیابی كرد و گفت: رئیس جمهور امید داد كه وارد رونق اقتصادی خواهیم شد.

به گزارش نما، احمد حکیمی پور عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تشریح دیدار اصلاح طلبان با حسن روحانی پرداخت و گفت: پیش از این اصولگرایان با روحانی دیدار کردند و عصر امروز هم اصلاح طلبان در فضایی صمیمی با رئیس جمهور دیدا و گفت وگو کردند.

وی افزود: روحانی در این دیدار، گزارشی از فعالیت دولت یازدهم ارائه داد و در این راستا مطالبی را بیان کرد که در جمع کارگزاران و در دیدار با مقام معظم رهبری گفته بود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه کرد: رئیس جمهور خطاب به اصلاح طلبان گفت که فعالان عرصه سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به دولت کمک کنند تا فضا، فضای همدلی و وحدت باشد و بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

حکیمی پور تاکیدکرد: روحانی امید داد که وارد رونق اقتصادی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در این دیدار حضور داشتند، اظهارداشت: پیش از سخنان روحانی، پنج نفر از فعالان اصلاح طلب در سخنانی دیدگاه ها و نظرات خود را پیرامون مسائل اقتصادی، سیاست خارجی، آموزش عالی، جوانان و زنان بیان کردند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص اینکه اعلام شده بود از 200 نفر چهره اصلاح طلب برای این دیدار دعوت به عمل آمده بود، گفت: جمعیت زیادی در این دیدار شرکت کرده بودند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...