نسخه چاپی

"البغدادی" رسما به لبنان اعلان جنگ داد

سركرده تروریست‌های داعش با اعلام ورود به مرحله جدیدی از "جهاد"، تصمیم خود را برای فراری دادن زندانیان "اسلامگرا" از زندان‌های مختلف، از جمله زندان "رومیه" در لبنان علنی كرد.

به گزارش نما به نقل از العالم، مرکز رسانه‌ای "عایشه"، یک پیام صوتی از بغدادی سرکرده داعش منتشر کرد که در آن آمده است: به شما بشارت می‌دهیم از شروع مرحله جدیدی از نبرد که آن را با طرحی به نام "تخریب دیوارها" آغاز می‌کنیم.

در این طرح به یکی از مهمترین اولویت‌ها می‌پردازیم که همان "آزاد کردن اسرای مسلمان" در هر مکان؛ و نیز تعقیب و کشتن "جلادان" آنهاست که قضات و بازجوها در صدر این لیست قرار می‌گیرند. ای اسرای ما! بدانید که هرگز از شما غافل نشدیم و همیشه تصویر شما در ذهن ماست.

در این ویدیو تصویری از زندان رومیه در لبنان نمایش داده می‌شود که بر آن عبارت "ربوده شدگان زندان رومیه" آمده و در ادامه ذکر شده است: "دولت طاغوتی لبنان که هم پیمان آمریکاست در جنگ با شیران "فتح الاسلام" سه تن از آنان را اعدام کرد و برای بعضی تا 15 سال زندان در نظر گرفت و همه این کارها را برای جلب رضایت ایران و آمریکا انجام داد... شیران "جهادی" اکنون پشت در زندان‌ها هستند و به اذن خدا همچنان که وارد لبنان شدند، وارد زندان نیز خواهند شد و بدانید کسانی که توانستند زندان ابوغریب را ویران کنند، می توانند این کار را با زندان رومیه هم انجام دهند.

در قسمت دیگری از این فایل تصاویری از ساختمان (ب) زندان رومیه و تعدادی از زندانیان "مسلمان" نمایش داده می‌شود و "ابوعمر سلیم طه" که یکی از زندانیان این زندان بوده صحبت می‌کند.

وی می‌گوید: به خدا با برادران زندانی خود در طبقه سوم ساختمان (ب) در زندان رومیه بد کردید، درحالی که اگر آن چنان که شایسته است حق معرفت آنان را به جا می آوردید، باید آنها را بر دوش خود حمل می کردید و و پاهایشان را می‌شستید...! از خدا می‌خواهیم که شما را هدایت کند...

این ویدیو با نشان دادن صحنه‌هایی از زندان رومیه به پایان می‌رسد که در آن تعدادی از زندانیان "اسلامگرا" در حالی که پرچم داعش را در کنار یک پلاکارد با مضمون "ربوده شدگان زندان رومیه" آویخته اند، نشان داده می‌شوند.

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...