نسخه چاپی

زنی كه فوتبال برزیل را بیچاره كرد+ عكس

عکس خبري -زني که فوتبال برزيل را بيچاره کرد+ عکس

پس از مصدوم شدن نیمار، تمام اعضای تیم برزیل و حتی هوادارانش احساس ضعف كردند. رسانه ها و مردم، آنقدر در این باره گفتند كه تیم باور كرد پشتش خالی شده و وضعیتش بحرانی است، ضربه نهایی را هم، خانم براندائو وارد كرد تا یك تیم ازپیش باخته راهی میدان شود.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، باخت سنگین برزیل به آلمان، علاوه بر خراب کردن کارنامه و سوابق پرافتخار ترین تیم دنیا و لطمه زدن به اعتبار ستاره های برزیل و به ویژه فیلیپه اسکولاری، سرمربی با سابقه این تیم، اعتبار یک شخص غیرفوتبالی را نیز، نابود کرد.


خانم رجینا براندائو، که به عنوان روانشناس تیم ملی برزیل، یک شبه شهرت جهانی به دست آورده بود، به علت اشتباه وحشتناکی که مرتکب شد، در کمتر از دو ساعت، اعتبارش را از دست داد و اکنون باید به عنوان یکی از مقصران شکست تاریخی برزیل، خود را آماده تحمل ملامت ها کند.



رجینا براندائو برای بازی نیمه نهایی مقابل آلمان به اردوی برزیل فراخوانده شد تا فضای تیم را از اخبار، افکار، احساسات و تصورات حاشیه ای و مضر پاک کند و کمک کند تا بازیکنان، روی بازی با آلمان و رسیدن به فینال تمرکز کنند، اما او بدتر از اسب تروا عمل کرد و صندوقچه ای پر از خطرناک ترین ویروس تضعیف روحیه بازیکنان را میان آنها برد و با باز کردن آن، بیماری را در تک تک آنها عمق بخشید.

نوع مصدومیت نیمار و اغراق در پرداختن به آن، که تا گفتگو درباره فلج شدن او نیز پیش رفت، در کنار پخش مکرر صحنه برخورد زونیگا با نیمار، به اندازه کافی برای تضعیف روحیه و افتادن فشارخون بازیکنان کافی بود، اما کارشناسان، رسانه ها، مردم و حتی مربیان و بازیکنان سایر تیم ها، آنقدر از فاجعه بودن این اتفاق و بیچاره شدن برزیل گفتند و کاسه چه کنم چه کنم به دست فیل بزرگ دادند که او هم، به هر میکرفون و دوربینی می رسید، تنها حرفی که می زد این بود که بدون نیمار هم می توانیم ببریم. ولی چون می دانست که تیم روحیه اش را باخته، درخواست روانشناس کرد و خانم براندائو، با سابقه همکاری با تیم های ورزشی وارد اردو شد.

این روانشناس هم ماجرای نیمار را عامل بیماری تیم تشخیص داد و با تمام هنر و توانش روی آن زوم کرد و سه روز تمام تلاش کرد تک تک یا گروهی به بازیکنان توضیح دهد که نیمار هم فقط یک بازیکن است و شما نباید نگران نبودن او باشید!




به نظر می رسد بازیکنان نیز، حرف های او را تایید کرده بودند، چراکه اسکولاری در نشست خبری قبل از بازی ضمن تشکر از این خانم گفت: همه بازیکنان از شوک مصدومیت نیمار بیرون آمده اند.

اما از همان نخستین دقایق بازی مشخص شد که تیم، باور کرده که پشتش خالی شده و وضعیتش بحرانی است و نمی تواند در برابر آلمان مقاومت کند.


شاید خانم براندائو گمان می کرد چند پسربچه را که آسیب دیدن دوستشان را دیده اند، دلداری می دهد و برای همین، بجای دور کردن داستان نیمار از ذهن بازیکنان، مدام او را به هم تیمی هایش یادآوری کرد و کاری کرد که حرفه ای ترین بازیکنان دنیا باورشان شد که اوضاع تیم بحرانی است و اگر هم گاهی نیمار را فراموش می کردند، با دیدن روانشناس، بیچارگی تیم را به یاد می آوردند.

۱۳۹۳/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...