نسخه چاپی

وزش باد و گرد و خاك در تهران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور از وزش باد و گرد و خاك در تهران خبر داد.

به گزارش نما مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به نقشه پیش‌یابی هواشناسی، امروز جنوب استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در بعد از ظهر ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد، خلیج‌فارس نیز مواج خواهد بود.

وی افزود: طی سه روز آینده برای سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و ارتفاعات البرز در ساعات بعدازظهر ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی همین مدت در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: به سبب وزش باد نسبتا شدید در استان‌های سمنان، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران طی سه روز آینده در بعضی ساعات باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز شنبه کمی ابری در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده و در روز یکشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با باد و گرد و خاک در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

۱۳۹۳/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...