نسخه چاپی

مورینیو: مسی بهترین بازیكن تاریخ نیست

سرمربی تیم فوتبال چلسی با بیان اینكه ستاره آرژانتینی در جام جهانی نیازی به گلزنی و اثبات خود ندارد تاكید كرد: مسی بازیكن فوق العاده‌ای است ولی از نظر من او بهترین بازیكن تمام ادوار نیست.

ژوزه مورینیو بر این باور است که لیونل مسی بهترین بازیکن تمام ادوار نیست و او قادر نخواهد بود که در دیدار نهایی جام جهانی سرنوشت جام را تغییر دهد. ستاره بارسلونا البته تیم کشورش را به دیدار نهایی رسانده و حالا مثل مارادونا از این شانس برخوردار است تا شکوه و عظمت را به کشورش آرژانتین هدیه دهد.

ژوزه مورینیو که به عنوان سفیر یاهو بازی‌های جام جهانی را آنالیز می‌کند مسی را یک بازیکن فوق العاده دانست و در همین حال گفت: به نظرم او یک بازیکن فوق‌العاده است و نیازی به این ندارد که در جام جهانی خود را اثبات کند. مسی در این برهه یک بازیکن تاریخی است اما نه بهترین بازیکن برای تمامی ادوار.

آرژانتین یکشنبه شب در ماراکانا دیدار نهایی را برابر آلمان برگزار می‌کند. ژوزه مورینیو درباره تفاوت های دو تیم توضیح داد: نبرد هافبک‌ها در این بازی تعیین کننده است. به نظرم آلمان با حضور خدیرا، شواین اشتایگر و تونی کروس از خط هافبک قوی‌تری برخوردار است. آنها در همین منطقه ابتکار عمل را در دست می‌گیرند و به سمت دروازه حریف می‌روند.

وی افزود: البته در طرف دیگر آرژانتین با ماسکرانو و لوکا بیگلیا که یک هافبک کاملا تاکتیک پذیر است به همراه انزو پرز و لاوتزی به میدان می‌آیند. بنابراین من فکر می‌کنم که این بازی به نوعی نبرد هافبک‌ها خواهد بود.


منبع: مهر

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...