نسخه چاپی

برخورد با بدحجابی در پاركها و اماكن تفریحی

عکس خبري -برخورد با بدحجابي در پارکها و اماکن تفريحي

جرای این طرح كه پیش از این توسط پلیس پارك دنبال می‌شد از بعدازظهر پنجشنبه شدت گرفته است و ماموران پلیس انتظامی تهران با استقرار در اطراف اكثر پارك‌های بزرگ و پرمراجعه مانند بوستان ملت، پارك طالقانی، پارك آب و آتش و ... با افراد بدپوشش برخورد كردند.

پلیس پایتخت طرح تشديد برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی تهران را از بعدازظهر پنجشنبه و همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.

به گزارش ايسنا، ماموران پليس پايتخت از بعدازظهر پنجشنبه در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور و امنيت اجتماعي طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را در پارکها و اماکن تفریحی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

در اين طرح که به درخواست خانواده ها اجرا شد، ماموران پلیس انتظامی تهران همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته با استقرار در پارکها و اماکن تفریحی با زنان بدحجاب و مانکن و مردان بدپوشش برخورد کردند.

اجراي اين طرح كه پيش از اين توسط پلیس پارک دنبال می‌شد از بعدازظهر پنجشنبه شدت گرفته است و ماموران پلیس انتظامی تهران با استقرار در اطراف اکثر پارک‌های بزرگ و پرمراجعه مانند بوستان ملت، پارک طالقانی، پارک آب و آتش و ... با افراد بدپوشش برخورد کردند.

پلیس پایتخت اعلام کرده است که اجرای این طرح علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، پليس پايتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین و مراکز خرید، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر بر اساس اعلام فرماندهی انتظلمی تهران بزرگ طي روزهاي آتي نیز مراحل ديگري از طرح تشديد برخورد با بدحجابي در تهران به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.

سردار حسين ساجدي‌‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجرای طرح گسترده‌ای در خصوص برخورد با بدپوششی و بدحجابی و مانکن‌ها در پارکها و اماکن تفریحی پایتخت خبر داده و گفته بود که پلیس همزمان با آغاز فصل گرما امنیت این مراکز را برای حضور راحت و بدون دغدغه خانواده‌ها در این اماکن را فراهم خواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي نيز پيشتر با بيان اينكه پليس با موضوع بدپوششي برخورد مي‌كند، با برشمردن مصاديق بدحجابي گفته بود كه لباس تنگ و چسبان، روسري كه از دو سوي آن موي سر مشخص باشد، مانتوي بالاي زانو و شلوار تنگ از مصاديق بدپوششي است.

به گزارش ايسنا، سردار احمد روزبهاني، رييس پليس امنيت اخلاقي ناجا نيز اخيرا با بيان اينكه شرع ميزان حجاب را مشخص كرده است، گفته بود ما به كساني كه آرايش مو و صورتشان خلاف عرف و شرع جامعه است اما افرادي كه مانكن‌گونه هستند و به مكتب، ارزش‌ها و انقلاب به نوعي دانسته يا نادانسته دهن‌كجي مي‌كنند برخورد مي‌كنيم و ضمن انتقال آنان به مقر پليس با خانواده آنان تماس گرفته و از آنان مي‌خواهيم كه لباس مناسبي براي آنان بياورند.

وي با بيان اينكه پليس از اين افراد تعهد مي‌گيرد تاكيد كرده بود كه اگر اين افراد مجددا اقدام به تكرار رفتارهاي ناهنجار خود كنند براي برخورد قضايي به مقام قضايي معرفي مي‌شوند.

۱۳۹۱/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...