نسخه چاپی

امتیاز مثبت آرژانتین مقابل تیم آلمان

مهاجم آلبی‌سلسته اعتقاد دارد در دیدار فینال جام بیستم تمامی فشار روی شاگردان یواخیم لو است.

سرخیو آگرو، مهاجم تیم ملی آرژانتین در خصوص دیدار فینال جام جهانی 2014 برزیل گفت: آلمان در کنار برزیل همواره یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی بوده‌اند. آلمان‌ها خود را تا دیدار پایانی رسانده‌اند و حالا باید با آنها روبرو شویم. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و اینکه تمام فشار این بازی روی ژرمن‌هاست خود برای ما یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید.

وی افزود: می‌خواهیم در بازی فینال توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم ولی از طرفی دیگر آلمان هم تیم فوق‌العاده‌ای است، چون بازیکنانش چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند.

مهاجم منچسترسیتی تصریح کرد: کاملاً واضح است که آرژانتین همیشه برای پیروزی پا به میدان می‌گذارد ولی گاهی اوقات در جریان بازی لازم است تا احتیاط کنیم. همه می‌دانیم که هدف‌مان چیست و به همین منظور تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به آن برسیم.

مهاجم 26 ساله آلبی‌سلسته در پایان خاطرنشان کرد: در بازی فینال به هر روش ممکن باید به پیروزی برسیم. آلمان قطعاً نگران ما خواهد بود. آلبی‌سلسته بازیکنانی در خط حمله‌اش دارد که می‌توانند خط دفاعی آلمان را به دردسر بیاندازند.

آخرین بازی که آرژانتین موفق شده بود به فینال جام جهانی برسد سال 1990 بود که با قبول شکست یک بر صفر مقابل آلمان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...