نسخه چاپی

تشكیل كمپین بایكوت فینال جام جهانی در حمایت از غزه

جمع كثیری از جوانان مسلمان در سراسر جهان تماشای فینال جام جهانی را در حمایت از غزه بایكوت كردند.

به گزارش نما– در حالی که در برخی از کشورهای جهان پخش زنده بازیهای جام جهانی رایگان و بدون دریافت پول یا فروش کارت تلویزیون صورت می گیرد در بسیاری از کشورها، مردم برای تماشای بازیهای جام جهانی یا مجبور به خرید بلیت ورودی رستورانها هستند یا باید کارت مخصوص شبکه ماهواره ای مورد نظر خود را تهیه کنند که درآمد بسیار مهم فیفا ار محل فروش همین کارتهای تلویزیونی و حق پخش این بازی‌ها است. جوانان مسلمان در مراکش، تونس، لیبی، نیجریه، چند کشور از اروپای شرقی و بحرین تصمیم گرفته‌اند فینال جام جهانی را تماشا نکنند.

تشکیل کمپین بایکوت فینال جام جهانی در حمایت از غزه

کمپینهای بسیاری در این خصوص در فضای مجازی تشکیل شده و عدم تماشای فینال جام جهانی جدا از این که اقدامی نمادین برای نشان دادن نفرت مردم از فیفا خواهد بود ضربه اقتصادی قابل توجهی نیز به فیفا خواهد زد.
در آمریکای جنوبی این کمپینها درحال شکل گیری است و بسیاری از جوانان در کوبا و ونزوئلا همزمان با پخش زنده فینال جام جهانی در اعتراض به جنایات صهیونیستها دست به اعتراضات خیابانی خواهند زد.
شعله اولیه این اعتراضات به صورت تشکیل کمپین در فضای مجازی ایده یک دانش آموز مراکشی بوده که به سرعت در کشورهای قطر، بحرین، امارات، عربستان و کشورهای شمال آفریقا با استقبال جوانان مسلمان همراه شده است.
همزمان بسیاری از سازمانهای مردم نهاد در کشورهای مختلف دنیا سرگرم تهیه طومارهایی علی فیفا و رژیم اشغالگر قدس هستند.

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...