نسخه چاپی

بهترین خاطره مدافع ایران از جام جهانی

مدافع ایرانی وایت‌كپس ونكوور از بهترین خاطره حضورش در رقابت‌های جام جهانی و پیش‌بینی قهرمان این تورنمنت گفت.

استیون (مهرداد) بیت‌آشور، مدافع تیم ملی کشورمان که شانس بازی در جام جهانی 2014 برزیل را پیدا نکرد در خصوص بهترین خاطره‌اش از حضور در برزیل اظهار داشت: صددرصد هواداران بهترین خاطره من از حضور در رقابت‌های جام جهانی بودند. نه تنها هواداران ایران بلکه تمامی هوادارانی که در این تورنمنت دیدم. آنها خیلی پرشور بودند. همه صورت خود را رنگ و لباس‌های تیم ملی کشورشان را به تن کرده بودند.

وی افزود: به خاطر می‌آورم که قصد ترک محلی را داشتیم؛ دقیقاً یادم نیست کجا بود اما هواداران‌مان گریه می‌کردند، چون نمی‌توانستیم از اتوبوس خارج شویم و با آنها خوش‌و‌بش کنیم. به راننده اتوبوس گفتیم بایستد و توانستیم از اتوبوس خارج شویم و لحظاتی را با آنها بگذرانیم. این کار برای هواداران خیلی معنی داشت.

مدافع وایت‌کپس ونکوور در پاسخ به این پرسش که «قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟»، عنوان کرد: از مدت‌ها پیش آلمان را انتخاب کرده‌ بودم و دیدیم که آنها مقابل برزیل چه کردند، پس همچنان آلمان گزینه قهرمانی من است. ژرمن‌ها چندین بازیکن فوق‌العاده قدرتمند در ترکیب تیم‌شان دارند. به نظرم آلمان در فینال با نتیجه 3 بر یک آرژانتین را شکست می‌دهد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...