نسخه چاپی

‌"ال 90" جایگزین تاكسی های پیكان و پراید شد!

مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی شهری كشور با اعلام اینكه خودوری پراید از ناوگان تاكسرانی كشور حذف شده و درصدد حذف خودروی پیكان هستیم، گفت: امسال 37 هزار خودروی پیكان از ناوگان تاكسیرانی كشور حذف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس بابک هاشمی امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان تغییرات ناوگان حمل و نقل شهری کشور بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده ستاد مدیریت حمل و نقل کشور امسال پروسه نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی کشور شاهد تحولات بزرگی خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اعلام اینکه در سال گذشته 80 هزار دستگاه خودروی تاکسی در کشور نوسازی شده و این آمار در سال‌های گذشته به نوسازی حدود 60 هزار دستگاه می‌رسد، افزود: امسال نیز تصمیم ما داریم حدود 37 هزار دستگاه خودروی پیکانی که در ناوگان تاکسیرانی کشور وجود دارد را به طور کامل از مجموعه این ناوگان حذف کنیم و خودروهای جدیدی را به مجموعه اضافه کنیم.

هاشمی با تاکید اینکه خودروی پراید نزدیک به دو سال است که از ناوگان تاکسیرانی کشور حذف شده و در طرح توسعه و نوسازی ناوگان از آن به هیچ وجه استفاده نمی‌شود، یادآور شد: از دو سال اخیر تاکنون خودورهای پژو 405، روآ و سمند به متقاضیان واگذار شده و امسال نیز پیگیر هستیم تا خودروهای دیگر نظیر ال 90 را وارد این مجموعه کنیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اعلام اینکه امسال نیز خودروی پژو روا به متقاضیان واگذار نمی‌شود و قصد داریم آن را هم به طور کامل از مجموعه ناوگان حذف کنیم، اذعان داشت: این خودرو هم‌اکنون واگذاری و پلاک‌گذاری نمی‌شود و با تصمیم‌گیری‌های لازم به دنبال اضافه کردن خودروهای دیگر به جای آن هستیم.

۱۳۹۱/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...