نسخه چاپی

مولر: فینال مثل نیمه‌نهایی پر گل نمی‌شود

هافبك تیم ملی فوتبال آلمان اطمینان دارد كه تیمش می‌تواند در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۴ آرژانتین را شكست دهد. او می‌گوید مقابل مسی شكست خورده نخواهد بود.

در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان به مصاف آرژانتین می‌رود.

توماس مولر بهترین گلزن آلمان در جام جهانی برزیل اطمینان دارد که تیمش می‌تواند آرژانتین را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

مولر گفت: الان تا کسب عنوان قهرمانی چیز زیادی باقی نمانده است. اطمینان دارم که می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم. برای پیروز شدن برابر آرژانتین نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. برای کسب عنوان قهرمانی به برزیل آمده‌ایم و برای این هدف خواهیم جنگید. برابر لیونل مسی شکست خورده نخواهم بود. امیدوارم در دیدار یکشنبه این آلمان باشد که جام را بالای سر می‌برد.

او ادامه داد: نمی‌دانم دیدار فینال چگونه خواهد بود. فکر نمی‌کنم مانند دیدار برابر برزیل پرگل باشد. دیدار سخت و پیچیده‌ای پیش‌رو داریم. می‌دانیم برابر تیم خوبی باید به میدان برویم. بازی برابر آرژانتین اصلا آسان نیست اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و می‌خواهیم به این هدف خود برسیم.

توماس مولر نمایش خیره کننده‌ای در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشته است. او با زدن ۵ گل بهترین گلزن آلمان به شمار می‌آید و با جیمس رودریگس بهترین گلزن جام تنها یک گل فاصله دارد. مولر در فهرست ۱۰ نفره فیفا برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام هم قرار دارد. تقابل او با لیونل مسی در دیدار یکشنبه شب دیدنی خواهد بود. مسی هم بازیهای بسیار خوبی را برای آرژانتین به نمایش گذاشته است و با چهار گل بهترین گلزن آرژانتین است. او هم این شانس را دارد که با درخشش در دیدار فینال هم به عنوان بهترین بازیکن هم انتخاب شود و هم عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.

دو تیم ملی فوتبال آلمان و آرژانتین تاکنون دو بار در فینال برابر هم صف آرایی کرده‌اند که هر کدام از آنها یک‌بار پیروز شده است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...