نسخه چاپی

واكنش تیموریان به اظهار نظر افشارزاده

تیموریان درباره اظهارات افشارزاده كه گفته بود آندو هر تیمی كه چنین پولی را می‌دهند برود و برایش آرزوی موفقیت می‌كنیم، عنوان كرد: ما نمی‌خواهیم در این باره پاسخ بدهیم و فقط می‌گویم كه آقای افشارزاده از بابت آرزوی موفقیت شما سپاسگذارم.!

به گزارش نما، سرژیک تیموریان در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات آندرانیک تیموریان با باشگاه‌های قطری و ایرانی خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که ما تا پایان هفته گذشته تصمیم خود را اتخاذ کنیم ولی هنوز به جمع بندی‌های لازم نرسیده ایم و قرار است این هفته پاسخ نهایی خود را به پیشنهادهای رسیده اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم‌ها از شانس بیشتری برای عقد قرارداد با آندو برخوردار هستند، گفت: در این باره نمی‌توان چیزی را عنوان کرد. هم باشگاه‌های قطری پیشنهاد خود را اعلام کرده‌اند و هم اینکه باشگاه‌های داخلی برای توافق با آندو پافشاری می‌کنند. بنابراین چند روز دیگر هم صبر کنید تا تصمیم نهایی را اعلام کنیم.

تیموریان درباره اظهارات افشارزاده که گفته بود آندو هر تیمی که چنین پولی را می‌دهند برود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم، عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم در این باره پاسخ بدهیم و فقط می‌گویم که آقای افشارزاده از بابت آرزوی موفقیت شما سپاسگذارم!

منبع: مهر

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...