نسخه چاپی

گرد و خاك و كاهش دید طی 3روز آینده

یك كارشناس سازمان هواشناسی از گرد و خاك و كاهش دید طی ۳ روز آینده در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش نما، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: امروز برای استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز، ارتفاعات زنجان، قزوین، تهران، شمال سمنان بارش پراکنده و گاهی رعد‌و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

* بارش باران فردا در ارتفاعات تهران

وی با بیان این‌که امروز برای جنوب کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده باران خواهیم داشت، ادامه داد: فردا در گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز، تهران، قزوین، زنجان، بارش باران پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا برای آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، لرستان و همدان در برخی ساعات رعد و برق خواهیم داشت همچنین دوشنبه برای آذربیاجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، همدان و مرکزی بارش‌های خفیف پیش‌بینی شده است.

*گرد و خاک و وزش باد طی 3 روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور

گودرزی با بیان این‌که طی 3 روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور (زابل) گرد و خاک و وزش باد خواهیم داشت، افزود: برای جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزی، جنوب تهران وزش باد و گرد و خاک و کاهش دید در 3 روز آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که هوای امروز تهران کمی ابری و در شهرهای شمالی افزایش ابر خواهیم داشت، گفت: امروز در ارتفاعات تهران بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

*هوای گرم تا چند روز آینده در کل کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: دمای هوای تهران امروز به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و فردا 28 درجه سانتی گراد خواهد بود؛ هوای گرم تا چند روز آینده در کل کشور پیش‌بینی شده است.

گودرزی بیان کرد: گرد و خاک به شکل غبار محلی با منشأ داخلی امروز برای شهر‌های جنوبی تهران پدید خواهد آمد.
منبع: تسنيم

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...