نسخه چاپی

علی دایی گزینه دوم تراكتورسازی

پس از تایید مذاكره باشگاه استقلال با امیرقلعه نویی، مدیران باشگاه تراكتورسازی مذاكراتشان را با علی دایی جدی‌تر كرده‌اند تا در صورت حضور قلعه نویی در استقلال، جانشین او را به سرعت معرفی كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، چند روز پیش اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مذاکره با امیر قلعه نویی برای فصل آینده را تایید کردند، موضوعی که به شائبه جدایی او از تیم تراکتورسازی قوت بیشتری بخشید و مدیران این باشگاه تبریزی را مصمم کرد پروژه پیدا کردن جانشین قلعه نویی را جدی تر دنبال کنند.

آنها در اولین گام سراغ علی دایی رفتند. دایی که از هفته گذشته به سفر خارج از کشور رفته است، از طریق نماینده خود با چند باشگاه از جمله نفت تهران و صبای قم صحبت هایی را انجام داده بود. اولویت دایی سرمربیگری یک تیم تهرانی بود، اما از آنجا که دیگر هیچ تیم تهرانی بدون سرمربی نیست، او حالا به باشگاه تراکتورسازی نزدیک‌تر شده است.

هرچند دایی علاقه چندانی به مربیگری در تیم‌های شهرستانی ندارد، اما مدیران این باشگاه او را قانع کرده‌اند که شرایط تراکتورسازی با سایر باشگاه‌ها تفاوت دارد. آنها از دایی خواسته اند که به واسطه آذری بودنش هدایت تیم تراکتورسازی را قبول کند. البته آسیایی بودن تراکتورسازی در فصل آینده هم موضوعی نیست که دایی بتواند به سادگی از کنار آن بگذرد.

با وجود این مدیران باشگاه تراکتورسازی در صحبت‌هایشان هرگونه مذاکره با دایی را کتمان می‌کنند و تاکید دارند که قلعه نویی گزینه اصلی هدایت این تیم است.

۱۳۹۱/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...