نسخه چاپی

«منع كردن» حسن روحانی در 23 تیر 78

عکس خبري -«منع کردن» حسن روحاني در 23 تير 78

محمدكاظم انبارلویی-امروز هم برخی از روی غفلت می‌خواهند روی خیانت‌ها و جنایت‌های سران فتنه سرپوش بگذارند و جرایم آنها را نادیده بگیرند. اینها دست به كار خطرناكی می‌زنند، چرا كه به قول آقای روحانی در حال برداشتن آن "منع" هستند.

به گزارش نما ،روز 23 تير سالروز قيام تاريخي ملت ايران است.
قيام تاريخي 23 تير در نبرد ملت ايران عليه جنگ نرم استكبار و استبداد جهاني يك نقطه عطف محسوب مي‌شود.
آمريكا و اذنابش در تدارك بازگشت استبداد و استعمار به ايران بودند، آن هم نه از طريق يك جنگ سخت بلكه يك جنگ نرم كه حداقل 10سال روي آن برنامه‌ريزي كرده بودند.
حضور ميليوني مردم در روز 23 تير و سخنراني تاريخي حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در اين روز، آب سردي بر آتش جنگ نرم دشمن بود.
نگارنده كه آن روزها شاهد شرارت منافقين جديد و پيوند آنها با منافقين قديم و باند تبهكار ملوس و منوچ بودم از سخنراني آقاي روحاني سه جمله در خاطرم هست كه فرمودند؛
- اهانت به مقام ولايت، اهانت به ملت ايران و اسلام است
- اگر منع نبود، جوانان انقلابي با اوباش به شديدترين وجهي برخورد مي‌كردند و آنان را بر سر جايشان مي‌نشاندند
- مردم با نظام و رهبري، با خون خود پيمان بسته‌اند
- آنان كه به آشوب و تخريب اموال عمومي و تعرض به نظام دست زدند، مجازات خواهند شد.
در نيمه اول دهه 40، وقتي نخست وزير خائن شاه، اهانت به مرجعيت و رهبري كرد. يك جوان شير پاك خورده به نام محمد بخارايي دهان او را با گلوله دوخت و او را به جهنم فرستاد. او در دفاعيات خود گفت: دهاني كه به مرجعيت اهانت كند بايد دريده شود. اين يك پيام روشن و صريح از جوانان اين آب و خاك بود. بخارايي و يارانش هم هزينه اين كار بزرگ را پرداختند و در تاريخ ايران ماندگار شدند. اشاره آقاي روحاني در سخنراني 23 تير در مورد پيمان مردم با نظام و رهبري و هزينه‌هاي اهانت به مقام مرجعيت و رهبري و اينكه اگر منع نبود، جوانان انقلابي آنان را به سزاي عمل‌شان مي‌رساندند، اشاره به چنين پيشينه تاريخي بود.
امروز هم برخي از روي غفلت مي‌خواهند روي خيانت‌ها و جنايت‌هاي سران فتنه سرپوش بگذارند و جرايم آنها را ناديده بگيرند. اينها دست به كار خطرناكي مي‌زنند، چرا كه به قول آقاي روحاني در حال برداشتن آن "منع" هستند.
منع چيست؟ منع آن است كه امروز ما يك نظام مستقر هستيم. دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي نظام دست به ماشه هستند. لذا لزومي ندارد برخي براي دريدن گلوهايي كه به مقدسات نظام و مردم اهانت مي‌شود، اقدامي يكجانبه صورت دهند. جايگاه شوراي عالي امنيت ملي در قانون اساسي مشخص است. نهادهاي قضائي و اطلاعاتي و نظارتي كار خود را مي‌كنند و امر آنها و حكم آنها مطاع است. اگر اين مفهوم در ذهن جواناني كه استخوان در گلو و خار در چشم، شرارت فتنه‌گران و سران فتنه را نظاره‌گرند، از هم بپاشد، معلوم نيست سنگ روي سنگ بند شود.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...