نسخه چاپی

برزیل0 -هلند3/هلند سوم جام‌جهانی شد

به گزارش نما، تیم‌های ملی برزیل و هلند از ساعت 30 دقیقه بامداد امروز برای مشخص شدن تیم سوم جام جهانی در ورزشگاه ناسیونال برزیلیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر هلندی‌ها به پایان رسید تا لاله‌های نارنجی برای اولین بار در تاریخ جام جهانی عنوان سومی این رقابت‌ها را از خود کنند.

برزیلی‌ها مانند دیدار با آلمان نیز در خط دفاعی بسیار پراشتباه ظاهر شده و در همان دقایق نخست مسابقه دو گل را پذیرا شدند.

در دقیقه 3 و روی خطای پنالتی تیاگو سیلوا، فن‌پرسی گل اول هلند را به ثمر رساند و در ادامه نیز در دقیقه 16 دالی بلیند گل دوم این تیم را روی اشتباه داوید لوئیز به ثمر رساند.

در ادامه نیمه اول این مسابقه هرچه برزیلی‌ها زدند به در بسته خورد و حملات این تیم راه به جایی نبرد تا به این ترتیب رویای کسب عنوان سومی برای میزبان تا پایان نیمه اول دیدار رده‌بندی از این تیم دور شود.

در نیمه دوم نیز برزیل در مقابل دیدگان هوادارانش رو به حملات احساسی آورد تا بلکه نتیجه را برگرداند که این اتفاق نیفتاد.

برزیل حمله می کرد و حتی داور یک پنالتی این تیم را نگرفت اما باز هم این هلند بود که به گل رسید. وینالدوم در دقیقه 90 گل سوم هلند را به ثمر رساند تا تیم ملی برزیل که قبل از آغاز رقابت‌های جام جهانی از این تیم به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی یاد می شد در نهایت به عنوان چهارمی جهان بسنده کند. پرافتخارترین تیم جهان برای دومین بار در ادوار جام جهانی عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد. این تیم یک بار دیگر در جام جهانی 1974 این عنوان را به خود اختصاص داده بود.

پیش از این هلندی‌ها هم یک بار در رده‌بندی جام جهانی 1998 فرانسه حاضر بودند که در این دیدار با شکست از کرواسی چهارم شد.

برزیل در این مسابقه سه گل دریافت کرد تا پس از شکست هفت بر یک مقابل آلمان رکورد عجیب دریافت 10 گل در دو بازی را ثبت کند.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...