نسخه چاپی

حمله توپخانه اسرائیل به جنوب لبنان

توپخانه رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته شماری از مناطق جنوب لبنان را با چندین خمپاره هدف قرار داد.

به گزارش نما، تلویزیون «المنار» اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با طرح ادعای سقوط سه راکت در شهرک نشین «نهاریا»، به بهانه شلیک شدن این راکت‌ها از داخل لبنان، مناطق جنوبی این کشور را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شب گذشته مناطق «زبقین» حد فاصل دو شهرک زبقین و «مجدل زون» را با چندین گلوله توپخانه هدف قرار داد. این حملات تنها خسارت‌های مادی برجای گذاشتند.

این گزارش حاکی است که توپخانه دشمن صهیونیستی همچنین منطقه «الضبعة» بین دو شهرک «طیر حرفا» و «شمع» را آماج حملات خود قرار داد.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز با اعلام این خبر تاکید کرد که این حملات توپخانه‌ای با پرواز هواپیماهای جنگی «اسرائیل» در آسمان مناطق جنوب لبنان همراه شده بود.

خبرنگار تلویزیون المنار در منطقه جنوب لبنان نیمه شب گذشته به وقت محلی از متوقف شدن حملات توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی بر کشورش خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی بهانه این تجاوزات به جنوب لبنان را سقوط سه موشک بر شهرک صهیونیست نشین «نهاریا» اعلام کرده و مدعی شد که این موشک‌ها از منطقه «سهل القلیلة» واقع در جنوب «صور» لبنان شلیک شد‌ه‌اند.

جمعه گذشته نیز دو موشک از جنوب لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک شده بود که هیچ خسارت جانی و مادی در پی نداشته است. دشمن صهیونیستی در واکنش به این ادعا منطقه شبعا را با چندین خمپاره هدف قرار داد.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...