نسخه چاپی

لوو: بین دو نیمه می‌دانستیم كار تمام است

عکس خبري - لوو: بين دو نيمه مي‌دانستيم کار تمام است

همه بچه‌ها احساس خوبی دارند. ما قرار است با تیمی بازی كنیم كه قابلیت‌های متفاوتی دارد ولی سعی كرده‌ایم متواضع باشیم و خودمان را برای بازی آماده كنیم.

به گزارش نما به نقل از پارس- یواخیم لوو، تیم شما عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر برزیل داشت. می‌توانید برایمان از حسی بگویید که بعد از بازی داشتید؟

فوق‌العاده خوشحال بودم. البته باید اعتراف کنم نتیجه چیزی نبود که انتظارش را داشته باشیم ولی بعد از اینکه 2 بر صفر پیش افتادیم فهمیدیم که آنها قافیه را باخته‌اند و در آستانه ازهم‌پاشیدن هستند و ما هم از این آشفتگی استفاده کردیم. البته در آنالیز قبل از بازی هم می‌دانستیم وقتی تیمی با سرعت بالا بازی کند برزیلی‌ها به مشکل برمی‌خورند.



و با این پیروزی چه احساسی نسبت به بازی فینال دارید؟

همه بچه‌ها احساس خوبی دارند. ما قرار است با تیمی بازی کنیم که قابلیت‌های متفاوتی دارد ولی سعی کرده‌ایم متواضع باشیم و خودمان را برای بازی آماده کنیم.



اصلا به یاد دارید چنین نتیجه‌ای در جام‌جهانی رقم خورده باشد؟

نه. یادم نمی‌آید چنین نتیجه‌ای در جام‌جهانی به دست آمده باشد ولی حال برزیلی‌ها به‌عنوان تیمی که برگزار‌کننده جام‌جهانی بودند را می‌فهمم. ما سال 2006 در همین نیمه‌نهایی برابر ایتالیا بازی را باختیم و حال اسکولاری را خیلی خوب می‌فهمم. می‌فهمم مردم برزیل چه حالی دارند. ما هم زمانی که در خانه بازی می‌کردیم و نتوانستیم به فینال برسیم همین حس‌ها را داشتیم ولی درک می‌کنم که هضم این موضوع برای برزیلی‌ها دردناک‌تر و سخت‌تر باشد.



قبل از بازی آرژانتین و هلند ترجیح می‌دادید با کدام تیم در فینال روبه‌رو شوید؟

واقعیت این است که هر دو تیم جام‌جهانی فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. آرژانتین خط دفاعی خوبی دارد و علاوه‌بر آن مسی و ایگواین را هم در ترکیب دارد. هلندی‌ها هم با روبن که این روزها در اوج است بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته‌اند. در کل باید بگویم تفاوت زیادی نمی‌کرد.



برگردیم به بازی برزیل. فکر می‌کنید غیبت تیاگو سیلوا در این بازی تاثیرگذار بود؟

همه می‌دانند که او مدافع فوق‌العاده‌ای است ولی پاسخ‌دادن به این سوال هم دشوار است. تیاگو نبود ولی جایش دانته‌ای بازی می‌کرد که در بوندس‌لیگا بازی کرده است. در مجموع همان‌طور که گفتم بعد از گل دوم کل تیم برزیل از هم پاشیده شد نه‌فقط خط دفاعی.



در بازی با برزیل علاوه بر تونی کروس که بهترین بازیکن شد خدیرا هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. به‌نظر می‌رسد دوباره به فرم ایده‌آلش رسیده است.

سامی شش‌ماه مصدوم بود و بازی‌های زیادی انجام نداد ولی در این بازی نشان داد که فرم ایده‌آلش را به دست آورده است. در بازی با برزیل نبردهای تن‌به‌تنی که داشت و حرکت‌های روبه‌جلویی که انجام می‌داد کاملا تاثیرگذار بود. اینطور بازی‌کردن برای مدافعان حریف کار را دشوار می‌کند.



حالا و با توجه به نتیجه‌ای که رقم خورده می‌توانید به ما بگویید وضعیت روحی بازیکنانتان چطور است؟

همه راضی و خوشحال هستند. راستش را بخواهید در بین دو نیمه بازی می‌دانستیم که کار را تمام کرده‌ایم ولی از آنجایی که نمی‌دانستیم واکنش برزیلی‌ها در نیمه‌دوم چه خواهد بود از بازیکنان خواستم با تمرکز بیشتری در نیمه‌دوم بازی کنند.



به‌عنوان سوال آخر، می‌توانید بگویید تا روز بازی فینال چه کار خواهید کرد؟

سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا بدن بازیکنان انرژی لازم را به دست بیاورد. البته مهم‌ترین مورد این است که آرامش خودمان را حفظ کنیم. البته فکر می‌کنم که کار سختی نباشد چون در رختکن و بعد از بازی سرخوشی زیادی در بین بازیکنان وجود نداشت. همه بازیکنان می‌دانند که مهم بازی فینال است؛ دیداری که همه می‌خواهند در آن قهرمان شوند.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...