نسخه چاپی

كیهان: رهبر انقلاب، دولت را حمایت كردند، اما...

كیهان نوشت:

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، 17 تیرماه در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشگری، چند توصیه درخصوص رفتار با دولت داشتند و چند توصیه هم خطاب به دولت بیان کردند.حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص رفتار با دولت تأکید کردند: بنده دولت را تأیید و حمایت می‌کنم و از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد و به مسئولان بلندپایه دولت اعتماد دارم.
ایشان با اشاره به حمایت خود از همه دولت‌های منتخب مردم، در دوران‌های گذشته، افزودند: همه این دولتها دارای نقاط مثبت و نقاط منفی بودند و نقد دولت‌های گذشته باید بصورت کارشناسی باشد و نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: البته درخصوص دولت کنونی نیز هرگونه نقدی، باید منصفانه و محترمانه و دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ‌گیری و اذیت رساندن به دولت باشد.
همانطور که معظم له تاکید فرمودند حمایت های ایشان شامل حال دولت فعلی و همه دولت های قبلی بوده است ، اما متاسفانه جریان مدعی اصلاح طلبی در یک اقدام مزورانه سعی در مصادره به مطلوب این بخش از تاکید رهبر معظم انقلاب دارد.

...حمایت های رهبر معظم انقلاب از روسای جمهور در هر دولت را برای ادامه کار و تلاش آنان در مسیر نظام اسلامی است و این حمایت ها موجب نقد نکردن منصفانه از عملکرد دولت‌ها نیست.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...