نسخه چاپی

ساخت "رسوایی۲" با نظرسنجی مردمی

مسعود ده‌نمكی، كارگردان سینمای ایران براساس نتیجه نظر سنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم، «رسوایی۲» را می‌سازد.

ششمین فیلم بلند سینمایی مسعود ده‌نمکی براساس نتیجه نظر سنجی عوامل «رسوایی» از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم ساخته می‌شود.

این نظر سنجی بر روی لوح فشرده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در شبکه نمایش خانگی قرار دارد. تا امروز 10 ها هزار نفر به صورت پیامکی در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

نتیجه‌ی این نظر سنجی بعد از پایان ماه مبارک رمضان اعلام می شود و براساس این نتایج این نظر سنجی ده نمکی فیلم جدیدش را می‌سازد.

کسانی که می‌خواهند در این نظر سنجی شرکت کنند می توانند با ارسال پیامک به شماره 09194100021 در مورد ساخت و عدم ساخت «رسوایی 2» نظر دهند. ارسال عدد 1 به معنای موافقت و ارسال عدد 2 به معنای مخالفت با تولید «رسوایی 2» است.

کارگردان سه گانه «اخراجی‌ها» در برنامه «خیابان یک طرفه» که با حضور فریدون جیرانی برگزار شد خبر ساخت «رسوایی 2» را اعلام کرد. ده نمکی پیش از این در گفته بود: این روزها در حال نگارش فیلمنامه «رسوایی 2» هستم و سعی می‌کنم امسال این پروژه را به مرحله تولید برسانم.

فیلم «رسوایی» چهارمین ساختهٔ سینمایی مسعود ده‌نمکی است که در 23 اسفند ماه سال 91 به روی پرده سینماها رفت. این فیلم داستان افسانه دختر بدنام محل است که مورد توجه همسایه‌ای از اهالی است. این دختر به دلیل بدهی‌های خود و پدرش در آستانه فروپاشی اخلاقی است. او پس از ربودن سفته‌های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل آشنا می شود و … .
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...