نسخه چاپی

رضا رفیع از آیتم‌های " قند پهلو" می‌گوید

برنامه " قند پهلو" در ماه مبارك رمضان آیتم‌های متنوع و جدیدی را اضافه كرده است.

به گزارش نما، رضا رفیع مجری و سردبیر برنامه " قند پهلو" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای انتخاب شرکت کنندگان در درجه اول از شاعران، طنز‌پردازان و در نهایت افرادی که بتوانند جلو دوربین سروده‌های خود را به تصویر بکشند، استفاده کردیم.

وی افزود: در این برنامه شاهد حضور افرادی در حوزه ادبیات بودیم که با توجه به نوع آب وهوا و تنوع اقلیمی که در شهرهای مختلف این آب و خاک زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: برای داوران در این برنامه با تفاهم چند معیار به نتیجه رسیدیم که آن را در اولویت قرار دهند که درجه اول استحکام و صلابت زبان، میزان طنز به کار رفته در اشعار شیوه بیان و شگرد بیان، مسائل تکنیکی در زمینه شعر و سلیقه داوران از جمله این معیارهاست.

رفیع در خصوص ضبط این برنامه اظهار داشت: در تهیه و ساخت این مجموعه برنامه " قند پهلو که در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود در 10 شب ضبط سکانس‌های مختلف برنامه را به صورت فشرده در 30 قسمت تولید کردیم همچنین این فشار و سختی از طرفی برای من که در مدت ضبط می‌ایستادم و از طرفی دیگر این سختی‌ها برای شرکت کننده‌ها که باید ذهنشان را برای مرحله بعد آماده می‌کردند، بسیار بالابود.

وی گفت: در هر دوره‌ای از برنامه سعی داشتیم تا آیتمها و بخشهای جدیدی را به مخاطبان ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: درسری جدید برنامه " قند پهلو" آیتم جدید " توضیح و واضحات" نیز اضافه شد که شاعران در این بخش با بدیهی‌ترین موضوعات به ارائه شعر می‌پردازند .

وی یادآور شد: "حرفهای نامربوط" از دیگر بخشهای این برنامه است که شرکت کنندگان به سرودن اشعار بی‌ربط با یکدیگر می‌پردازند و بی‌ربط‌ترین اشعار بیشترین امتیاز را می‌گیرد.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...