نسخه چاپی

منچستر به دنبال جذب مسی

روزنامه دیلی میل انگلیس خبر داد؛ سران باشگاه منچسترسیتی انگلیس كه در چند سال اخیر در پی جذب بازیكنان بزرگ دنیا بوده‌اند و با پیشنهادهای اغوا كننده توانسته‌اند این كار را نیز انجام دهند، این بار به شدت پیگیر حضور لیونل مسی در تیم‌شان هستند.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، در نقل‌وانتقالات تابستانی فصل 2015-2014 باشگاه متمول منچسرسیتی که فصل گذشته موفق شد به قهرمانی لیگ برتر برسد، قصد دارد با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شود و از همین رو با پیشنهادی اغواکننده قصد به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی بارسلونا را دارد. مالکان اماراتی آبی‌پوشان شهر منچستر قصد دارند برای حضور مسی در تیم‌شان پیشنهادی 200 میلیون یورویی را به بارسلونا پیشنهاد دهند تا رضایت‌نامه این بازیکن را دریافت کنند.

این در حالی است که مسی به تازگی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرده و پیش از آغاز جام جهانی با امضای قراردادی جدیدی سالیانه 16.3 میلیون پوند دریافت خواهد کرد. ستاره آرژانتینی بارسلونا در حال حاضر با تیم ملی کشورش به فینال رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل راه یافته است و ساعت 23:30 امشب (یک‌شنبه) دیدار نهایی را برابر آلمان برگزار خواهند کرد.

۱۳۹۳/۴/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...