نسخه چاپی

روبن پیشنهاد فان‌خال را رد كرد

با پایان كار هلند در جام جهانی 2014 قرارداد فان‌خال هم با فدراسیون فوتبال این كشور به پایان رسید و او به زودی به انگلیس سفر می‌كند تا هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد. فان‌خال البته دوست دارد كه ستاره تیمش در جام جهانی او را در ماموریت بعدی‌اش نیز همراهی كرده و پیراهن من‌یونایتد را به تن كند.

آرین روبن پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی هلند برابر برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2014 اعتراف کرد که لوئیز فان‌خال، سرمربی لاله‌ها به او پیشنهاد داده که همراه با وی به اولدترافورد برود.

با پایان کار هلند در جام جهانی 2014 قرارداد فان‌خال هم با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسید و او به زودی به انگلیس سفر می‌کند تا هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد. فان‌خال البته دوست دارد که ستاره تیمش در جام جهانی او را در ماموریت بعدی‌اش نیز همراهی کرده و پیراهن من‌یونایتد را به تن کند.

روبن اظهار داشت: فان‌خال گفت که برای من همیشه در تیم او جایی وجود دارد اما من قصد پیوستن به منچستریونایتد را ندارم و این را به فان‌خال هم گفتم. من از وضعیتم در بایرن مونیخ راضی‌ام اما او گفت که برای من در منچستریونایتد همیشه جایی وجود خواهد داشت.

روبن در ادامه به تمجید از سرمربی لاله‌ها پرداخت و گفت: فان‌خال بهترین سرمربی است که تاکنون داشته‌ام. ما با یکدیگر رابطه بسیار خاصی داریم. او بعد از بازی به من گفت که همراهش به منچستریونایتد بروم اما من این کار را انجام نخواهد داد. بایرن مونیخ برای من مکان مناسبی است، پس دلیلی ندارد که همراه فان‌خال به منچستریونایتد بروم.

روبن در تیم تحت هدایت فان‌خال در جام جهانی 2014 نقش پررنگی ایفا کرد و با سه گل و یک پاس گلی که داشت،‌ در فهرست نامزدهای کسب توپ طلای آدیداس، جایزه بهترین بازیکن جام بیستم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...