نسخه چاپی

كاسه ساز سراغ ادواردو آنیلی رفت

محسن كاسه‌ساز از ساخت فیلم سینمایی «آقا زاده» توسط حبیب‌اله كاسه‌ساز پس از چند سال خبر داد و گفت: پس از نگارش فیلمنامه متوجه شدم كه این فیلمنامه چقدر شبیه به زندگی ادواردو آنیلی فرزند میلیونر ایتالیایی است كه مسلمان شده بود.

محسن کاسه ساز نویسنده فیلم سینمایی «آقا زاده» درباره تولید این فیلم سینمایی گفت: این فیلمنامه 4 سال قبل نوشته شده و تاکنون چند بار بازنویسی شده است، همچنین پروانه ساخت این فیلم قبلا صادر شده بود و یک یا دو بار هم تمدید شد اما شرایط ساخت آن فراهم نبود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط را برای ساخت این فیلم مساعد دیدم و فکر می کنم پیش تولید این فیلم را تا دو هفته دیگر آغاز کنیم.

کاسه ساز درباره این فیلم نامه افزود: پس از نگارش فیلمنامه متوجه شدم که این فیلمنامه چقدر شبیه به زندگی ادواردو آنیلی فرزند میلیونر ایتالیایی است که مسلمان شده بود و توسط مافیای پدرش به شهادت رسید، از این رو تصمیم گرفتم که این فیلمنامه را بسازم.

وی همچنین درباره حضور محمد رضا گلزار به عنوان نقش اول این فیلم سینمایی گفت: در پیش تولید قبلی این فیلم با وی قرار داد داشتیم اما در حاضر آن قرار داد منتفی است اما گزینه اول ما برای این نقش محمد رضا گلزار است که باید با وی مذاکره کنیم.

فیلم سینمایی «آقا زاده» به کارگردانی و تهیه کنندگی حبیب اله کاسه ساز ساخته خواهد و احتمالا برای حضور در سی و سومین جشنواره بین المللی فلیم فجر آماده نمایش می‌شود.

این دومین ساخته حبیب اله کاسه ساز پس از فیلم «کارناوال مرگ» در مقام کارگردانی است، وی پیش از این آثار چون «مزرعه پدری»، «ریسمان باز»، « اخراجی ها» و ... را به عنوان تهیه کننده در کارنامه خود دارد.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...