نسخه چاپی

اگر ما "چمران" نسازیم هالیوود می‌سازد

كارگردان «شهید چمران» گفت: مطمئنم چمران چنان شخصیت جذابی است كه اگر ما نتوانیم در ایران تصویرش كنیم هالیوود خرجش می‌كند.

جلیل سامان کارگردان سریال «شهید چمران» درباره آخرین جزییات ساخت این سریال گفت: در حال حاضر خلاصه داستان این سریال ارائه شده است و منتظر تاییدیه سازمان جهت تحقیق و نگارش هستم.

وی با بیان اینکه شهید چمران شخصیت خاصی است و درک آن شاید ناقص صورت گرفته است، افزود: رسیدن به نقطه مشترک این شناخت کار دشواری است.

وی تصریح کرد: معتقدم که زندگی شهید چمران نیاز به تخیل و پرداخت دراماتیک ندارد و به اندازه کافی جذاب و تأثیرگذار است. اتفاقی که باید بیفتد این است که بتوان آنچه بوده را بگوییم. مطمئنم چمران چنان شخصیت جذابی است که اگر ما تصویرش نکنیم هالیوود خرجش می‌کند.

کارگردان «شهید چمران» خاطرنشان کرد: تحلیل‌های بسیاری درخصوص زندگی شهید چمران وجود دارد و اطلاعات موجود در جامعه ناقص است. عملا جامعه شخصیت پس از انقلاب ایشان را می‌شناسند که حدود 3 سال است در حالی‌که ایشان حدود ٤٧ سال دیگر هم زیسته اند و ایران اوج چمران است.

سامان یادآور شد: متأسفانه سوء تفاهم هایی در خصوص این شخصیت در جامعه وجود دارد که حاصل سمپاشی چهره‌های حسود و مغرضی است که در همین سه سال وجود داشت و البته وی هیچ‌وقت برای خنثی کردن آن تلاشی نکردند که این بخشی از سلوک عرفانی او بود.

وی گفت: هرگز نباید بصورت فالگونه به زندگی شهید چمران نگاه کرد به دلیل اینکه دچار تعارض می‌شویم. او سِیری دارد که باید در بستر زمانی خودش بررسی شود.

کارگردان «ارمغان تاریکی» گفت: چهره عاشقانه شهید چمران را کمتر کسی می‌شناسد مگر افرادی که مس وجودشان در مواجهه با این کیمیاگر طلا شده است.

مجموعه الف ویژه «شهید چمران» در 36 قسمت در مرکز سیمافیلم در چند بخش کودکی، نوجوانی، تحصیل در آمریکا، سفر به مصر تا زمان اقامت در لبنان، پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز جنگ تحمیلی و شهادت قرار است تولید شود.

«ارمغان تاریکی» و «پروانه» از جمله سریالهای موفق ساخته‌ی جلیل سامان است که با استقبال مخاطبان همراه بود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...