نسخه چاپی

قزوه: رهبری از شعر جوانان راضی‌اند

"علیرضا قزوه" مطرح كرد: فضا محتوا و مضامین شعرهایی كه از شاعران جوان خوانده شد، مورد رضایت و خشنودی رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

علیرضا قزوه مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: دیدار شاعران با رهبر انقلاب بسیار پربار بود و شاعران جوان در این محفل بسیار خوش درخشیدند و ایشان از محتوا و کیفیت شعر شاعران جوان بسیار راضی و خشنود بودند.

وی همچنین افزود: می‌توانم بگویم این دیدار از بهترین جلسات این چند سال اخیر بود.

قزوه همچنین خاطرنشان کرد: در این دیدار 20 نفر شعرخوانی کردند که برای اولین بار بود به خواندن شعر می‌پرداختند، ضمن اینکه سهم شعرخوانی شاعران جوان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده بود.
وی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز پس از بیانات ارزشمند خود، چند شاعر را برای شعرخوانی انتخاب کردند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌های هنری اظهار داشت: این دیدار از آن جلسات پربار و مفیدی بود که بیش از یک ماه با تلاش و برنامه منظم روی این برنامه کار شده بود و این جلسه از دیدارهای خوب و مثمرثمر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بیانات و توصیه‌های رهبر برای شاعران جوان گفت: ایشان شاعران جوان را بسیار تشویق می‌کنند و از اشعار شاعران جوانی که در این دیدار حضور داشتند بسیار راضی و خشنود بودند، به طور کلی از فضای شعر جوان رضایت داشتند.

قزوه در پایان عنوان کرد: اشعاری که ارسال شده بود، بسیار با کیفیت و محتوا بود،‌ از میان اشعار شعرهایی انتخاب شده بود که در حضور رهبر معظم انقلاب خوانده شود. این شعر‌ها ارزیابی و قضاوت شده بود و من نیز بر روند این انتخاب‌ها نظارت داشتم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...