نسخه چاپی

هاشمی میز ریاست را گرو گذاشت

رئیس سازمان بهزیستی كشور گفت: حاضرم میز ریاست را از دست بدهم ولی محكم پای ماجرا و رسیدگی به حادثه كودك‌آزاری در اردبیل بایستم.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: طبق قانون، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ظرف 24 ساعت، مهد کودک را تعطیل کرده است و در حال حاضر متهمان این حادثه (کودک‌آزاری) در بازداشت به سر می‌برند و دادستانی اردبیل پیگیر رسیدگی به این موضوع است و ما معتقدیم قوه قضاییه قانوناً حق دخالت در این امر را دارد.

وی ادامه داد: از مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خواستم تا لیست بازدید و نظارت از مهدکودک‌های این استان را به ما ارائه دهد که نشان داد از ابتدای سال تاکنون، 4 بار بازدید صورت گرفته ولی باز هم این حادثه را شاهد بودیم که جای بسی تأمل دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان این‌که ما از این حادثه ناراحت هستیم ولی متأسفانه عامل انسانی، بعضاً خطایی را مرتکب می‌شود، افزود: بنده به عنوان شاکی تا آخر این مسئله و برای رسیدگی به موضوع ایستاد‌ه‌ام تا عبرتی برای دیگران باشد.

هاشمی با اشاره به جلسه‌ای که در رابطه با حادثه اخیر با همکاران در سازمان بهزیستی داشته است، تصریح کرد: بنده همواره تأکید کردم که حق با مردم است و سازمان بهزیستی، به نمایندگی از مردم از حقوق حقه خود که نظارت و برخورد با متهمان است کوتاه نخواهد آمد.

هاشمی گفت: این موضوع در کشور‌های پیشرفته نیز اتفاق می افتد اما باید سعی کنیم، با اعمال قانون خطا‌ها را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان افزود: حاضرم میز ریاست را از دست بدهم ولی محکم پای ماجرا و رسیدگی به این امر بایستم.

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...