نسخه چاپی

گلایه ابراهیم زاده از بازیكن استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی‌های تداركاتی نتیجه ملاك نیست ولی كمك داور 30 كیلو اضافه وزن داشت.

به گزارش نما، محمد قاضی در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان در کشور ترکیه، بازی تدارکاتی مقابل حریف ترکیه ای و مسائل مختلف صحبت کرد.

* از حال و هوای اردو صحبت کن. شرایط در ترکیه چطور است؟

خدارا شکر تمرینات خوبی را در اینجا پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم. آب و هوا هم خوب است و هر روز در دو نوبت تمرین می‌کنیم.یک بازی دوستانه هم انجام دادیم و ظاهرا قرار است یک دیدار دیگر هم برگزار کنیم.

* در بازی اول نتیجه را واگذار کردید. قلعه‌نویی از بازی تیم راضی بود؟

به هر حال دیدارهای تدارکاتی همینگونه است و نتیجه ملاک نیست. هنوز چند بازیکن به تمرینات ما اضافه نشده اند و تیم کامل نیست ضمن آنکه داوری هم در این بازی تاثیر داشت. کمک داور نزدیک به 30 کیلو اضافه وزن داشت که باعث شد روی جریان بازی تاثیر داشته باشد. داور هم اشتباهی به سود حریف پنالتی گرفت. در مجموع فکر می‌کنم کادر فنی محک خوبی از بازیکنانش زد.

*حتما خبر داری که فعلا سه ملی‌پوش استقلال هم قراردادشان را تمدید کردند.


قاضی: از تمدید قرارداد ملی‌پوشان خوشحال شدم
در جریان این موضوع هستم و از این موضوع خوشحال شدم.با اضافه شدن این نفرات تیم ما کامل خواهد شد و قدرتمندتر از گذشته کار خواهیم کرد.فکر می‌کنم نیاز بود که تیم ما این نفرات را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد.

*ظاهرا بعد از بازی دوستانه به ملاقات ابراهیم زاده رفتی..

بله، منصور ابراهیم زاده مربی من بوده و برایش احترام خاصی قائل هستم. بعد از بازی چون در کمپی بودیم که پرسپولیسی‌ها و پیکانی‌ها حضور داشتند ابراهیم زاده را دیدم و با او خوش و بش کردم.

* او از تو برای نرفتن به پیکان گله نکرد؟

چرا کمی گله مند بود اما همه چیز را برایش توضیح دادم. رابطه من و آقای ابراهیم زاده طوری است که او از من دلخور نمی‌شود. ما روزهای خوبی در کنار هم داشتیم و نایب قهرمانی آسیا را تجربه کردیم به همین دلیل هیچ وقت آن روزها را از یاد نمی‌برم.

*به عنوان سوال پایانی دورنمای استقلال را امسال چطور می‌بینی؟

با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ملی پوش ما قراردادشان را تمدید کردند و تیم کمی جوان تر شده فکر می‌کنم سال خوبی در پیش داریم و می‌توانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...